מתלבט בקשר לקנייה - פלזמה פיוניר

  • פותח הנושא פותח הנושא בנסון
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

בנסון

אוהב את התחום
הודעות
429
מעורבות
0
נקודות
0
מישהו יודע מה ההבדלים בין הפיונירPRO-111FD לבין הפיונירPDP-LX5090H
 

נראה שה- PRO-111FD מקביל למעשה ל- PIONEER KRP-500 (מלבד המדיה רסיבר).
 
א.תודה
ב.זה אומר שיש לה רסיבר מובנה?שלא צריך רסיבר נוסף?
ג.מה ההבדלים בין ה5090 ל500?
 
א. בכיף...
ב. לא מדובר כאן על רסיבר קולנוע ביתי (הגברה לרמקולים וכו') אלא על יחידת החיבורים שבדגם KRP 500 היא מופרדת מהמסך, כלומר כל החיבורים מגיעים אל קופסא חיצונית ומשם עולה כבל יחיד למסך.
ב. KRP מתקדמת ויקרה יותר, דקה, עם קופסאת חיבורים נפרדת, עם יכולת לנגן תכנים דרך רשת, כמו כן, מספר שיפורים בתחום איכות התמונה.
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור