LCD מתלבט בין LG 47LN570Y ו- SAMSUNG UA46ES5600

  • פותח הנושא פותח הנושא יניב2
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

יניב2

חבר מתחיל
הודעות
1
מעורבות
0
נקודות
0
היי חברים,

אני בדרך ליריד מוצרי חשמל ואודה לעזרתכם.

המחיר של הסמסונג נמוך יותר בצורה משמעותית אבל בניגוד ל-LG הם לא מצהירים בפה מלא על תמיכה בכתוביות SRT בעברית. עם זאת, הבנתי שהדגמים של סמסונג באופן כללי תומכים בהצגת כתוביות בעברית.

אשמח אם תעזרו לי להחליט מה עדיף ולהתייחס לנושא הכתוביות.

תודה רבה מראש לעונים.
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור