R russol חבר מתחיל הודעות 1 מעורבות 0 נקודות 0 27/12/08 #1 שלום לכולם, אני מתלבט קשות בין 2 מסכי LCD 37: Panasonic 37LX80 Samsung LA37A450 הצרכים שלי: HOT 50% DIVX 30% HD 20% אגב, יש לאחת מהן חיבור Scart? תודה לעוזרים...
שלום לכולם, אני מתלבט קשות בין 2 מסכי LCD 37: Panasonic 37LX80 Samsung LA37A450 הצרכים שלי: HOT 50% DIVX 30% HD 20% אגב, יש לאחת מהן חיבור Scart? תודה לעוזרים...