מתלבט בין שני מסכי LCD

  • פותח הנושא פותח הנושא davidsskory
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

davidsskory

חבר מתחיל
הודעות
2
מעורבות
0
נקודות
0
חבר'ה אני מתלבט בין שתי מסכים אתם יכולים להגיד לי מה עדיף תודה
הראשון של טושיבה:
http://zap.co.il/model.aspx?modelid=696468#
השני של LG:
http://zap.co.il/model.aspx?modelid=709127

אשמח להצעותת כמה שיותר מהר למה זה דחוף לי תודהה
 

המסכים הם פחות או יותר מדגמים מקבילים.
ראית אותם במציאות? לא רוכשים רק על סמך דף באינטרנט.
 
ראיתי את הLG אבל את הטושיבה לא ראיתי הזמנתי דרך הרשת מקווה שלא יהיו פאשלות
בכל אופן הטושיבה טובה?
 
לא אמורות להיות בעיות מיוחדות, תתחדש.
 

דויד שלום
בכדי שנוכל לתת לך את ההמלצה המתבקשת ,אתה חייב לפרט יותר.כגון: מרחק צפייה, תכנים שאתה צופה בעיקר .
 
רפול, קצת מאוחר הוא כתב שהוא כבר הזמין
 
חברים

רצוי ואף כדאי לרות את המוצר בפעולה לפני קנייתו !!!
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור