מתלבט בין שלושה דגמים של טלויזיה סמסונג "55

  • פותח הנושא פותח הנושא אופיר36
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

אופיר36

חבר אתר
הודעות
18
מעורבות
0
נקודות
1
לצערי נאלץ להחליף את הטלויזיה (סמסונג QE55Q90T) בגלל שריטה במסך מנייר טישו.
(מלבד השריטה אני מאוד מרוצה מהטלויזיה).
צופה בהוט ונטפליקס ויש גם פלייסטיישן 5

מתלבט בין שלושה דגמים:
QE55Q80C - QLED
QE55QN90C - NEO QLED
QE55S95C - QD-OLED

הפער במחיר הוא כ - 2000 ש"ח בין כל אחד.
השאלה אם המחיר שווה את הכסף? או להסתפק בזול מביניהם שהוא כנראה יותר טוב ממה שיש לי היום?
 

הי אופיר,
כפי שציינת, כל דגם מסך שכתבת מתבסס על טכנולוגיה אחרת, שמספקת תמונה באיכות אחרת, ומכאן ההבדל גם במחירים.
לשאלתך, ההבדלים בתמונה ממשיים, אבל בסוף הכל כמובן תלוי בתקציב שלך.
כדי לבחון האם ההבדלים שוים את ההפרש במחיר, כדאי שתקפוץ לחנות היבואן, שם תוכל לראות את הדגמים השונים ולקבל החלטה.
אני מצרף לך גם קישור לקטלוג הטלוויזיות של סמסונג, שיעשה לך סדר בנוגע להבדלים בין הדגמים השונים.
בהצלחה!
תמיר
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור