LCD מתלבט בין כמה מסכים LCD 37

  • פותח הנושא פותח הנושא psybrain
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

psybrain

חבר מתחיל
הודעות
2
מעורבות
0
נקודות
0
שלום אני מעוניין לקנות מסך לחדר 37 ויש כמה דגמים שאני מתלבט בניהם :
Panasonic TH-L37U20M
Toshiba 37XV733
Samsung LA37C550
Philips 37PFL5405
אני הולך לראות על המסך תכנים של HD סרטים וממיר של הוט HD ולפעמים לחבר תמחשב עליו..
אני רוצה שהמסך יהיה חד מאוד וצבעים אמיתיים שיהיו ושמע טוב..
עכשיו המסכים האלה לא כולם אותו הדבר מבחינת נתונים יש שבאים עם USB שקורא סרטים יש שלא.. וכו. אני רוצה לדעת בכללי מכל הבחינות איזה מסך הכי משתלם והכי איכותי ביניהם!
הטושיבה הוא יקר מכולם אבל אני לא יודע אם הוא שווה את זה ...
לגבי 60HZ ל 100HZ זה משהו שהוא חשוב וטוב ? או שזה לא כל כך משנה?
תודה לעוזרים אשמח לביקורות שלכם! :)
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור