מתלבט בבחירת מסך טלויזיה חדש

  • פותח הנושא פותח הנושא exupgh12
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

exupgh12

חבר משקיען
הודעות
5,429
מעורבות
3,335
נקודות
113
מתלבט בין שלושה דגמי טלויזיה

LG 58UH630Y 4K
Samsung UE60KU7000 4K
Samsung UE60KS8000 4K

מי מהן עדיפה כאשר השימוש ברובו (60%) יעשה דרך סטרימר (סרטי HD) וכ 35% תוכן דרך מקלט עידן ו 5% סרטי DVD

האם יש הצעות מומלצות אחרות בטווח המחיר 5500 - 8000 ש"ח

תודה
 

מה מרחק הצפייה שלך?

ממליץ לכיוון של פנאסוניק DX700. מסך איכותי ביותר תומך HDR. גודל 58 במסגרת התקציב שלך. ה 65 מעט חורג.

נושא חשוב ביותר הוא האחריות. על המסכים של פנאסוניק מקבלים 5 שנים אחריות מלאה!!
כמובן דרך יבוא רשמי של יורוקום פנאסוניק.

בהצלחה.
 
מה מרחק הצפייה שלך?

ממליץ לכיוון של פנאסוניק DX700. מסך איכותי ביותר תומך HDR. גודל 58 במסגרת התקציב שלך. ה 65 מעט חורג.

נושא חשוב ביותר הוא האחריות. על המסכים של פנאסוניק מקבלים 5 שנים אחריות מלאה!!
כמובן דרך יבוא רשמי של יורוקום פנאסוניק.

בהצלחה.


הפנאסוניק אינה תומכת בצבעים ב 10 bit

המרחק מהקיר 4.2 מטרים
 
הפנאסוניק אינה תומכת בצבעים ב 10 bit

המרחק מהקיר 4.2 מטרים

מרחק הצפייה שלך די גדול. לא הייתי מתפשר על מסך מתחת ל65 אינצ'.
אינני יודע מה הם התכנים שבהם אתה מתכוון לצפות ועד כמה זה חשוב לך פאנל 10BIT.
ממליץ לך לגשת ולראות את ה-DX700 מול מסך אחר מהרשימה.
 

הפנאסוניק אינה תומכת בצבעים ב 10 bit

המרחק מהקיר 4.2 מטרים

איציק,

מכיוון שטלוויזיה אני לא רוכש כל שנה (הפעם האחרונה היתה לפני חמש שנים) חשוב לי שתעמוד ככל האפשר בסטנדרטים האחרונים, לגבי המרחק אתה צודק, 65" הוא גודל נכון אבל מצד שני כבר מדובר בחריגה מהתקציב באופן ניכר
 
איציק,

מכיוון שטלוויזיה אני לא רוכש כל שנה (הפעם האחרונה היתה לפני חמש שנים) חשוב לי שתעמוד ככל האפשר בסטנדרטים האחרונים, לגבי המרחק אתה צודק, 65" הוא גודל נכון אבל מצד שני כבר מדובר בחריגה מהתקציב באופן ניכר

גם 65 אינצ' לא מספק את הסחורה במרחק הצפייה שלך. אבל עדיף מ58 או 60 אינצ'.
 
גם 65 אינצ' לא מספק את הסחורה במרחק הצפייה שלך. אבל עדיף מ58 או 60 אינצ'.

בסופו של דבר הזמנתי מסך 65" (LG 65UH651Y), אומנם מאוד רציתי את ה B6 של LG אבל הגודל הוא פקטור שאי אפשר להתעלם ממנו כמו גם קפיצת המחיר הגדולה לטלוויזית OLED בגודל הזה.
 

בסופו של דבר הזמנתי מסך 65" (LG 65UH651Y), אומנם מאוד רציתי את ה B6 של LG אבל הגודל הוא פקטור שאי אפשר להתעלם ממנו כמו גם קפיצת המחיר הגדולה לטלוויזית OLED בגודל הזה.

תתחדש ותהנה:בעד:
 
בסוף אחרי חשיבה נוספת הזמנתי את ה Samsung KS8000 בגודל 60", קטנה במקצת מה LG אבל הרבה יותר איכותית, מקסימום אזיז את הספה קצת קדימה ויהיה מקום להוסיף רמקולים עבור סראונד אחורי :D
 

בסוף אחרי חשיבה נוספת הזמנתי את ה Samsung KS8000 בגודל 60", קטנה במקצת מה LG אבל הרבה יותר איכותית, מקסימום אזיז את הספה קצת קדימה ויהיה מקום להוסיף רמקולים עבור סראונד אחורי :D

לגבי רמקולי סראונד אחוריים בתצורה של 7.1.
במידה ואין לך מרחק של 1.5 מטר מנקודת הישיבה. לא הייתי ממליץ לך לבצע זאת
 
הגיע הטלוויזיה וכך נראה לאחר ההתקנה... נראה לי שבתקופה הקרובה אצטרך לקחת חופש מהעבודה ;)
 

תמונות מצורפות

  • IMG_20170227_132336.jpg
    IMG_20170227_132336.jpg
    KB 85.7 · צפיות: 450
  • IMG_20170227_132338.jpg
    IMG_20170227_132338.jpg
    KB 82 · צפיות: 627
  • IMG_20170227_132339_1.jpg
    IMG_20170227_132339_1.jpg
    KB 82.6 · צפיות: 605
תתחדש נראה מעולה :בעד:
 

שוב תתחדש ותהנה.
לא היה עדיף להנמיך את המסך.מותקן מעט גבוה.
 
נערך לאחרונה ב:
גיא
תתחדש
ניראה נהדר :שתוי:
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור