LCD מקרן קול

  • פותח הנושא פותח הנושא omer25
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

omer25

חבר מתחיל
הודעות
1
מעורבות
0
נקודות
0
יש לי טלוויזיה מסוג saumsung h6400 ומקרן קול של סמסונג hwh450
חיברתי כבל Hdmi בינהם וכשאני נכנס למקרן קול לפוקנציה של hdmi המקרן קול הוא זה "ששולט בווליום"אבל עדיין אני לא שומע כלום.
אני מצליח לשמוע בצורה אלחוטית אבל לא כשאני מחובר בכבל hdmi.
הטלוויזיה מחוברת לממיר hot hd
זה בגלל שאני רואה דרך הוט?
יש לי את הפונקציה של הarc והכל וגם ברגע שאני עובר לhdmi ברסיבר הרסיבר הוא זה ששולט בקול אבל אני לא שומע כלום
אני מחובר לממיר hot
 

לאן הממיר מחובר?
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור