מצלמה מקצועית


carmi

כתב האתר
צוות האתר
הודעות
14,184
מעורבות
1,629
נקודות
113
דרך אגב, קמרה (כלומר 4H) הם היבואנים של ניקון מתחילת החודש הזה.
לפי הפידבקים בשוק השרות שלהם לא מדהים, לי אישית אין ניסיון עם 4H, אני כן יודע שיש יתרון ליבואן רשמי, אם יש תקלה שבעקבות התקלה מחליפים מצלמה אז רק יבואן ורשמי עושה זאת. בעבר היה סיפור כזה עם ניקון והם החליפו ורק היבוא הרשמי אז החליף מצלמות.
במקרה זה של 800D שהיא לא מצלמה חדשה, הנושא הזה יהיה פחות חשוב, עדיין אני רואה יתרון ליבואן רישמי.
כן אני מאוד מעריך את השרות של ארליך (גם מניסיון אישי) וגם שמעתי דברים טובים על יוגנד.
 

arye.gur

חבר משקיען
הודעות
2,592
מעורבות
882
נקודות
113
לי יש ניסיון לא לא הכי מוצלח עם קרט
- גם עם ניקוי סנסור השאירו יותר לכלוך ממה שהיה מקודם
- הייתה לנו בעיה חשמלית עם עדשה, רצו (במעבדה של קרט) 300$ על תיקון. לקחתי איתי ל-B&H, בדקו, ניקו מגעים וזהו. או חינם או במחיר סמלי לא זוכר
- ארליך פעם ניקיתי סנסור - בהמלצה של כרמי - היה בסדר ולא יקר. אם כי הכי טיבים בזה היו אחים יוגנד.
- אגב קאמרה (זה אתא אחד?) הם יבואנים של לייקה בארץ, קניתי מהם בעבר, אם כי לא יצא לי לתקן. ואם כן, אני חושב שאקח את Leica איתי לחו"ל.

בקיצר, לא מחזיק לא מיבואנים בארץ ובטח לא מרמת המקצועיות. אפשר בטח גם לקנות באמזון.
לגבי ניקוי סנסור אצל ארליך. ניקיתי את הסנסור לבד, לא משהו. הלכתי לארליך הטכנאי ניקה לי את הסנסור וגם הסביר לי מה לא עשיתי בסדר ואיך לנקות כמו שצריך.
זה שירות.

אריה
 

menahem

כתב האתר
הודעות
1,536
מעורבות
360
נקודות
83
אני חושב שהיבואנים בארץ למדו כבר שיש יבוא מקביל ועוד יותר יש אינטרנט ויש רשתות חברתיות שבהן האות הכתובה עלולה לעלות הון עתק.
אני בעד רכישת ציוד צילום מהנציג הרשמי בארץ לא רק מצלמות גם עדשות וכו) כי איך שלא תהפכו את זה היצרן לא רוצה לשמוע מאיזה זב חוטם שהוא קיבל שירות על הפנים ובטח שלא לגלות את זה בפייסבוק ...למשל.

ואגב: גם לנו הצרכנים לא יזיק לשמור על כללי התנהגות וסבלנות מניסיון זה עובד ועובד מצויין.

קרט,שהם הנציגים של קנון:לא היתה לי אנטראקציה איתם בתחום הצילום אב אחרי שקניתי כמה וכמה מדפסות HP שמתו מוות מסתורי וסופני בדיוק כשתמה תקופת האחריות החלטתי לנסות את קנון - ושמי שמכיר אותי אני לקוח נאמן שלהם כבר כמה עשורים - בתחום הצילום.

אז מדפסת הקנון שבקה חיים במוות סופי ומוחלט חודשאחרי שנחתה אצלי בבית. הגיע טכנאי ששלחו מעבדת השירות של קרט לקח את המתפגרת ועבור יומיים התקשרו מהמעבדה והודיעו שיגיע טכנאי אחר יפתח אצליבבית מדפסת חדשה מהקוספא הסגורה שיביא איתו וגם יחליף את הטונרים שמגיעים מקנון בחדשים ומלאים הכל לעיני מי מבני הבית.

טוב...לטכנאי לקח להגיע כמה ימים אבל הוא,באמת,הוציא מדפסת מהאריזה,שם במקומה של הפגר,חיבר למחשב פתח שלוש מחסניות דיו מקוריות ומלאות ש קנון ושם במדפסת. שלח אליה הדפסת ניסיון ונפרד מאיתו לשלום.

כל זה היה לפני חמש שנים ומאז הקנון עובדת ועובדת ועובדת.... :).



ולעניין הנימוסין וסבלנו הינה דוגמא: RE מחשב הלינקס שלי החליט יום אחד שלא להידלק. ברור מהר והסתבר שהוא עדיין באחריות. טלפון למעבדה ולמחרת מגיע אונוען ולוקח את רע לבית החולים.
ואז...אני נכנס לאינטרנט (חוץ מ RE יש לי עוד כמה מחשבים ... לא משנה כמה...) ואני קורא על מעבדת בית החולים ש RE שלי נשלקח אליה דברים איומים ונוראיים והצער הראשון שעלה ב שהיה שהזנחתי אערכי הגבוי ברשת שלי ו RE מחזיק כמה דברים שיש עליו עותק יחידי.
מגיע מייל מהמעבדה ש RE הגיע אליהם בשלום.
חולפים יום יומיים ושוב מייל שחלקים של RE הוזמנו מטושיבה יפן וכשיגיעו ישתלו בגופו,יבדק על ידי רופא השחרורירןם ויוחזר לאופנוען בדרכו אלי.
עוד יו יומיים ומייל מודיע לי שהחלקים הגיעו.
וחולפים עוד יומיי ומייל מגיע ומבשר ש RE עבר ממחלקת הטיפול הנמרץ למחלקת השחרור...לאופנוען שלא עובר זמן רב ושחור הקסדה מתקשר לברר היכן אני נמצא על מנת למסור לידי את רע שעבר,כך מסתבר,השתלה של פנל שלם בפנים שלו וגם פנל שלם בחיצניות שלו כולל מדבקות האוטנתיות שלא הוסרו על ידי המעבדה והתבקשתי חהסירן כדי שלא יבקו לגופה של RE לעד.

אז נכון לקח כמעט עשר ימים אבל ידעתי כל הזמ מה קורה והסבלנות השתלמה.......

שורה תחתונה:
מצלמה ועדשות הם ציוד יקר ולפעמים צריך תחזוקה וגם לפעמים נתקל בשפעת שדורשת רופא מומחה. אז אל תתקמצנו ושלמו עוד 200 ש"ח לקנות מצלמה ועדשה ביבוא של נציג היצרן הרשמי בארץ ותהיו סבלניים ומנומסים ומבטיח לכם שתהיו גם...לקוחות מרוצים.

מנחם
 

michael123

חבר משקיען
הודעות
9,680
מעורבות
1,415
נקודות
113
להוציא מדפסת חדשה מאריזה לא דורש רמה גבוה של מקצועיות אלא באמת שרות. אני לא אומר שהם (במעבדה של קרט) היו לא נחמדים או לא מנוסים.. ארליך היו בסדר גמור מבחינה מקצועית -- בניקוי סנסור (פעולה האמת שהרבה צלמים מקצועיים עושים לבד)
 

למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור