מספר שאלות לבעלי מסכים Philips 5509 ו-Sony W605

  • פותח הנושא פותח הנושא Gekass
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

Gekass

חבר אתר
הודעות
24
מעורבות
0
נקודות
0
שלום,

אני מעוניין באחד משני המסכים האלו, ושמח לשמוע חוות דעת מאנשים שרכשו את אחד מהמסכים.

מעניין אותי לשמוע בעיקר על איכות הצפייה ב-HD, חיבור המסך לקונסולה, והיחס של נותן האחריות.

כל דבר נוסף שתוכלו לספר על המסך יהיה נהדר.

תודה מראש.

ושאלה נוספת, האם ההבדל בין ה-W605 ל-W585 זה רק עניין ה-SMART TV?
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור