מסע לחיפוש מכשיר LCD באזור נשר

  • פותח הנושא פותח הנושא danistar
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

danistar

חבר משקיען
הודעות
697
מעורבות
0
נקודות
16
הלכתי היום עם גיסי לחפש מסך LCD בגודל 32 אינטש באזור נשר . התחנה הראשונה היתה ביג בוקס . שירות אדיב ומקצועי משהו, ראינו דגמים של סוני , פייליפס ושארף שנראו די דומים , כולם באזור ה 5000 שח . כלום HD READY אבל מסוגלים לקבל אותות 1080P . כאן יצויין שטושיבה, סמסונג וLG לא נכנסו מההתחלה למשוואה כי לי יש דעה קדומה נגד הקוריאנים וטושיבה למרות היותה יפנית לא חברה שאני מעריך יותר מידי .

רוב המכשירים נעים בזמן תגובה של 6-8 מילי ובניגודיות דינמית שנעה בין 1:5000 ל 1:7500 .

החנות השניה היתה אלמ שהם יבואנים של סמסונג , הפירמה ששלטה שם ולאחר מכן נכנסנן לשקם אלקטריק התמודה שהם שיכיים לאלקטרה יבואנית פיליפס . איש המכירות שם די התעצבן על השאלות שלי והחליט לעשות לנו הדגמה , הקיר היה מלא בדגמי פיליפס ( כמובן ) בדגמים של סוני ועוד כמה חברות , הוא חיבר את כל המכישירם לאותו מקור של DVD והפלא ופלא כל המכשירים קירטעו בזמן שידור ההדגמה כאילו זמן התגובה הוא איטי למעוט מכשיר אחד של פיליפס ( מסדרה 7 ) שנתן תמונה חלקה . הוא הסביר לנו שבמכשיר הזה יש מעבד תמונה חזק ומחירו כ 11000 שח ( 37 אינטש ) . האמת שממה שראיתי הוא צדק , כל המכשיירם כולל הסוני 32U3000E מסדרת רגזה פשוט קירטעו בזמן שבדגם מסדרה 7 של פיליפס ( שנאמר לנו שהוא מיוצר בהונגריה ובלעדי לשקם אלקטריק לעומת סדרה 5 שמיוצרת בפולין ונמכרת בהרבה רשתות אחרות , יש גם את סדרת היוקרה של פיליפס שהיא FHD עם מעבד תמונה מתקדם ומכשיר בגודל 52 אינטש עולה 27000 שח !! ) פשוט נתנה תמונה חלקה. כמו כן המוכר דאג "לכסח" את טכנולוגית הפלאסמה לאורך כל הדרך .

האמת שבקטע הזה פשוט :נשברתי" והחלטתי להפסיק את המסע להיום . עכשיו אנחנו הרבה יותר מבולבלים מלפני שהתחלנו לחפש
 

תחילת המסע...
האמת שאני לא ממש מבין למה אתה מתכוון בתופעת ה"קירטוע" שראיתם, זמן תגובה לא קשור לקרטוע.

הייתי ממליץ לכם ללכת לחנויות מתמחות, כדוגמת אניגמה או לגאסי
בכל מקרה, מסך 32" לא ממש צריך יותר מ- HD READY (אבל כן חשוב שידע לקבל אות 1080P).
 
יכול להיות פתרון מאוד פשוט לגרום מסכך מסוים להיות ברור יותר מאחרים בחנויות - כמו כבלים לא מוצלחים לאחרים או כיוון שונה של המסך (כל הסיפור על מסך שמיוצר במיוחד עבור עבור רשת מסוימת לא נשמע לי טוב)
אני מחזק את מה שליאור אמר לבדוק מסכים בחנויות שמתחות בתחום ויש באזור שלך כמו שליאור ציין.
 
אכן משהו מוזר . שמעתי רינונים על דיסק ההדגמה ה "מפורסם" של פיליפס ... כנראה שיש דברים בגו .
 

לאו דווקא זה קשור לדיסק הדגמה.
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור