מסך - samsung LCD LA46F81

  • פותח הנושא פותח הנושא levimoshe211
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

levimoshe211

חבר אתר
הודעות
15
מעורבות
0
נקודות
0
חברים,
אני מעוניין לרכוש את הצג- samsung LCD LA46F81.
מה דעתכם עליו ?
 

חשוב שתדע שמדובר בסדרה ישנה של סמסונג,
אם אתה נעול על סמסונג אני ממליץ על סדרה 6 כמובן רק אחרי שראית בעיניים, מדובר בשיפור משמעותי לדעתי וראיתי את 2 הדגמים.
כמה נתונים והבדלים בין המסכים:

* Wide Colour Enhancer 2 לעומת גרסה 1 במסך שאתה מעוניין
* Dynamic Contrast Ratio 1:50,000 לעומת 1:25,000 במסך שאתה מעוניין (למרות שיש מחלוקת בשיטת המדידה אבל מדובר באותה חברה לכן זה משמעותי )
* מעבד DNIe Pro לעומת גרסה 1 ( לטענת סמסונג אחראי על שיפור הצבע והצפיפות בתמונה בתנועה )

אני גם התלבטתי אם ללכת על סמסונג לבסוף רכשתי SONY KDL46V4000.
מקווה שעזרתי.
 
ראיתי את 2 המסכים ורכשתי את הדגם LA46A650.
הרבה יותר טוב מ: LA46F81
כמו גם לדגם LA46A650 הוא 100HZ
 
קניתי אתמול את LA46F81 אך עדיין לא אספתי את הטלויזיה מהחנות.
האם כדאי לנסות ולהחליף לדגם- LA46A650????
 

בפרוש כן ,אם ניתן
במידה ולא לא קרה שום דבר ותהנה. תמיד יצאו יותר ויותר מעודכנים(lol)
 
שיחה עם החנות התבר שאכן יש אפשרות להחלפה של הדגם,אך יש להוסיך כסף עבור השדרוג....
כמה עלה לך ה- LA46A650?
 
13.900 כולל הוהלה התקנה ומתלה קיר. עם אפשרות ל: 36 תשלומים
נקנה ב:א.ל.מ ומיותר לציין שהבעלים של א.ל.מ. הוא הייבואן של סמסונג.
 

יש לך קשרים או משהו או שזה המחיר הרגיל שהם מוכרים את המסך? מחיפוש באינטרנט אני רואה שהמחיר רק מתחיל ב-19,500 שקל ללא אחריות מלאה של יבואן ללא מתקן תליה וללא התקנה.
 
אתה צודק אכן ב: ZAP המחיר 19.500.
אני רכשתי אותו לפני כ: שבועיים ימים , א.ל.מ. ביצעו מכירות בגני התערוכה ( זה נקרא קרנבל החשמל )
הלכיתי לשם ורכשתי.
חוץ מזה קבלתי מספר הטבות בגלל שאני מכיר את אחד המנהלים.
אני מתאר לעצמי שאם תגש אליהם תקבל במחיר לא רחוק ממה שאני רכשתי.

בברכה.
 
יש מצב שאני גם ארכוש באותו מחיר, גם לי יש הכרות עם אחד המנהלים =]
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור