מסך SAMSUNG 65C8000 תהנו...

  • פותח הנושא פותח הנושא shark
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

shark

עוסק בתחום
הודעות
18
מעורבות
0
נקודות
0
הותקן אצל חבר בחיפה.
מסך מדהים ,מעולה.

חוויה של שלמות
 

תמונות מצורפות

  • samsung 1.jpg
    samsung 1.jpg
    KB 96 · צפיות: 414
  • samsung 2.jpg
    samsung 2.jpg
    KB 108.3 · צפיות: 376
יפה , זה של מינליין ?
 
30K בערך
 

נו, מה יהיה?
פעם אחת הוצאתי על פלזמה 30K לפני 10 שנים, מספיק
 
גם אני הוצאתי מעל ל 20K -האמת,לי זה לא מספיק
הייתי רוצה איזה 65" או לפחות 58".
 
גם אני הוצאתי מעל ל 20K -האמת,לי זה לא מספיק
הייתי רוצה איזה 65" או לפחות 58".

:)
אני גם הייתי רוצה 65" או לפחות 58"..
אבל ב-15K גג, טכנולוגיה זאת רצה מהר מדי כדי לקנות מסך ל-10 שנים, זה לא סטריאו היי-אנד
ולהוציא 30K על מסך שלא יהיה שווה גרוש אחרי שנתיים, נראה לי הזוי.
 

אחלה מסך ראיתי אותו בארמגדון ברמת גן יצא לי הענים שראיתי אותו ב2D
וגם ב3D
איזה צבעים מדהימים ובהירים איזה חדות היה פשוט מושלם אני כנראה קונה את סמסונג C7000
או C750 לחדר נוער שלי בגודל 46
קיצור בומבה של מסך
 
אני רואה שיש לך בנוסף למסך גם מעבד וידאו DVDO EDGE ,מניסיון אישי מעבד הוידאו
עושה פלאים ,אצלי מחובר ל-PN58C8000 והתמונה מעולה
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור