מסך lg c8 עם צריבה

  • פותח הנושא פותח הנושא ofer52
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

ofer52

אוהב את התחום
הודעות
448
מעורבות
95
נקודות
28
בוקר טוב חברים.
יש לי מסך lg 65 c8 ויש לו צריבה.
פניתי ל ח.י והציעו לי החלפת פאנל ב 1000 שקל.
אין אפשרות לשדרג כי נגמרה האחריות.
האם כדאי להחליף פאנל או יש פתרון טוב יותר מניסיונכם עם ח.י?
תודה
 

קח את ההצעה בשתי ידיים. קניתי ביוני 2015 מסך OLED של LG והוא שבק חיים (לחלוטין, לא צריבה) אחרי שש שנים וחודשיים. אם בח.י מציעים לך אחרי כחמש שנים של שימוש פאנל חדש ב-1000 ₪, זה סביר בהחלט. אם הפאנל החדש יחזיק עוד שנתיים-שלוש, הרווחת.
 
חבל שאי אפשר לשדרג
 
חבל. זה המצב. כל מי שקונה אולד (ואני כבר עם האולד השני שלי, סוני שבא אחרי ה-LG) צריך להבין שהמסכים בטכנולוגיה הזו מאוד עדינים ויחזיקו מעמד תקינים בין כארבע-לכשבע שנים. בתמורה לסיכון אתה מקבל את איכות התמונה הטובה ביותר האפשרית. גם המסך הבא שלי יהיה אולד, למרות הסיכון.
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור