מסך 42"

  • פותח הנושא פותח הנושא hamawi
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

hamawi

חבר מתחיל
הודעות
1
מעורבות
0
נקודות
0
הי
מחפש המלצה למסך 42" לסלון
מרחק צפיה 3.5-4 מטר
בעיקר לצפיה בHOT/YES ובסרטים..אין צורך בחיבור למחשב
התקציב הוא באזור ה-5500
נקודה חשובה היא שממול הטלויזיה ישנו חלון מאוד ארוך ויש חשש להשתקפויות

המליצו לי על P42E101A אבל אני פוחד בגלל שהיא פלזמה והבנתי שבעית ההשתקפויות יותר רצינית במסכים הללו

מה הביקורת לגבי LG4260FR ?
 

אכן פלזמה רגישה יותר להשתקפויות, אבל מאידך, היא יכולה להתאים להרגלי הצפיה שלך, בדוק גם פלזמות של פנסוניק וסמסונג.
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור