LCD מסך סמסונג 46D6400 עם DVD BLUERAY

  • פותח הנושא פותח הנושא kremzeek
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

kremzeek

חבר אתר
הודעות
5
מעורבות
0
נקודות
0
שלום,

לאחרונה קניתי מסך סמסונג 46" מדגם D6400, ואני רוצה לחבר את המסך לרשת אבל אני לא יודע איך הכי כדאי לחבר אותו.

אני יודע שיש אפשרות לחבר את הטלויזיה לרשת אלחוטית עם דונגל.
אבל מאחר ויש לי גם את הDVD BLUERAY רציתי לשאול האם יש אפשרות לחבר אותו לרשת? ואם כן האם הוא צריך דונגל?

תודה.
 

איזה נגן Blu-ray יש לך?
 
אגב ראיתי בDATASHEET של הטלויזיה הזאת

שלושה סוגי דונגלים והבנתי שהם לא מאושרים בגלל שהם משדרים בתדר צבאי?
אז מה עושים? ואיך מחברים לרשת בצורה הכי נכונה לפי המכשירים שיש לי?
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור