LCD מסך מחשב - 24 או 26 אינטש?

  • פותח הנושא פותח הנושא Ozen
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

מסכי מחשב עובדים באופן טבעי עם NATIVE RATE דרך DVI / HDMI
בטלויזיות, זה לא מובן מאליו.
 
טוב, רציתי לספר לכם את חוויותי מהשבוע האחרון.

מצאתי את המסך הזה של LG שנראה מאוד מתאים לי http://www.lge.com/products/model/detail/w2600h.jhtml
אבל היבואן כבר לא מייבא אותו, ולא מצאתי אותו באף חנות.

מה שנשאר לי זה הSamsung T260 והDELL 2709w - הסמסונג לא היה לטעמי בגלל העיצוב השמן שלו (אני מעדיף עיצוב מינימליסטי) וזה שאין אפשרות פשוטה לתלות אותו (צריך מתלה מיוחד של סמסונג).
הדל מעולה, אבל פשוט יקר מדי - יותר מכפול במחיר מהLG והסמסונג.

בדקתי עוד VIEWSONIC ועוד כל מיני, אבל אף אחד לא התאים לי - כמעט שקניתי את הדל...

אבל אז הגיע הישועה!
מצאתי את המסך הזה - http://www.samsung.com/ca/consumer/...=monitors&subtype=lcd&model_cd=LS26KIERFV/XAA

בדקתי ביקורות וקטעי וידאו שמראים את המסך (גם ביקורות על אחיו הצעיר בן ה24 אינטש).

החלטתי לבסוף לקנות אותו.

אני מבסוט! :)

יש כמה דברים פחות טובים במסך הזה, כמו זוית צפייה קטנה מדי מלמטה וכפתורי מגע לא רגישים.
המסך משום מה מגיע על 100% בהירות - אבל אחרי כיול הכל טוב!

לא מצאתי אף פיקסל שרוף, ובסך הכל אני מרוצה מאוד וממליץ!
 

תתחדש! אני מניח שנושא זוית הצפיה קשור לפאנל ה- TN.
רוב המסכים מגיעים עם בהירות גבוהה מדי, חובה להוריד, על מנת לשמור על בריאות העיניים.
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור