מסך מחשב 20 אינטש של פיליפס 200W6

  • פותח הנושא פותח הנושא oferT
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

אכן לא מבריקים במיוחד, לא כך כך משתמש בהם (מאזין בד"כ עם אוזניות).
 
ככלל,לא קונים מסך בשביל איכות הרמקולים/סאונד
אלא אך ורק לשם איכות תמונה.

{ לא חיברת עדיין את המסך, כך שרשמים על איכותו אין לי בשלב זה}
 

תתחדש!

ברור,בגלל זה רציתי לדעת אם יש דגם בלי הרמקולים.
אני מעדיף מסך בלי רמקולים.

בנוסף,עיצובית, מסך יפה יותר בלי הרמקולים לדעתי.

כשתחבר את המסך,בדוק אם יש פיקסלים שרופים.
 
איך עושים את זה?
 
יש תוכנה פשוטה,שמציגה צבעי אדום,ירוק,כחול,לבן ושחור.
בודקים בכל צבע אם יש פיקסל מת/שרוף.
קישור לתוכנה כזו:
http://www.softpedia.com/get/System/Benchmarks/Dead-Pixel-Buddy.shtml
 


מידע מעניין.(Y)
 

מידע מצויין אופיר.
לפי מה שהוא כותב שם, עולה כי דגם ה-MB כולל פאנלים עם פיקסלים/סאב פיקסלים מתים ולכן הוא זול לעומת דגם ה-CS.
הוא גם מגיע ללא רגל/מעמד ??? צריך בנאדם שני שיחזיק אותו בזמן העבודה?...:)
 
כן.החלק הזה לא נראה נכון,משום שעופר ציין שהוא רכש אפור,ומן הסתם עם רגלית.

שניהם די זולים,וכבר לא ניתן לדעת אם זה פנל S-IPS או P-MVA
אבל בהתחשב במחיר כ1500 שקל,נראה לי שווה.

יש גם דגם חדש 200P7ES שהחליף אותו,אשר מיובא לארץ רק בגירסה הרגילה:
http://www.tamlil2100.co.il/product.asp?pID=6055&cID=63
 
תיקון קטן,

רכשתי את המסך הנ"ל עבור בני הקטן עקב מחשבה שאני עומד לקנות גם לו
מחשב לחדר ולחבר אותו לקיר{ידעתי מראש שזה ללא רגלית}. ואחרי ששמעתי את המחיר של
המסך וכמובן את ההמלצות של ליאור -לא נותר לי אלא לרכוש/לקחת אותו. למרות שעדיין
לא שילמתי{חנות שאני נוהג לקנות/לקחת המחשבים וציוד נלווה ללא תשלום מראש} ואני יכול גם
להחזיר, ללא בעיות.{ואחרי הקישור הנ"ל אני שוקל זאת....}

עכשיו ככה,
1. המסך לא נפתח לכן שערתי שהוא בצבע אפור -או כך לפחות הבנתי מהמוכר.

2. המחיר שקיבלתי על המסך פשוט מגוחך {1000 ש"ח} לכן קניתי אותו אחרי שוידאתי שהפנל מסוג S-IPS.

3. האם שווה לי להחזיר אותו אחרי הדברים האלה? או שבכל זאת להשאירו?
 

למרות כל מה שנכתב,הרי זה מסך עם עם פנל S-IPS שהוא איכותי.

הצעתי היא שתפתח את המסך,תחבר אותו,ותראה אם הוא עומד בדרישות שלך-צבעים,צפייה בסרטים ועוד.

בדוק אם יש פיקסלים שרופים,ואם לא תהיה מרוצה,תחליף לדגם השני CS
 
ליאור,אם מחברים רמקולים חיצוניים בשילוב עם המסך הזה,ניתן לנטרל את הרמקולים של המחשב?
כלומר,השתקה עם הווליום שלהם?
 
לא חייבים כלל לחבר את הרמקולים של המסך, הרי זה כבל אודיו נפרד מהוידאו (צריך לחבר את הכבל ליציאת האודיו במחשב וכניסת האודיו במסך).
לא הבנתי איך זה קשור לרמקולים של המחשב.
 

פשוט ראיתי מסך עם רמקולים ללא כבל אודיו מחובר אליו.
עכשיו שהסברת,הרי זה ברור.

במקום לחבר את הרמקולים של המסך,מחברים רמקולים אחרים ליציאת האודיו.
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור