מסך טלווזיה כמסך מחשב LG32R

  • פותח הנושא פותח הנושא cubes
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

cubes

חבר אתר
הודעות
9
מעורבות
0
נקודות
0
שלום רכשתי את המסך טלוויזיה 32R של LG

הוא משמש כמסך מחשב וטלוויזיה,

רציתי לדעת כיצד מומלץ לעבוד נכון מול מסכים בגודל הזה?

והאם הוא מתאים בכלל לעבודה של מחשב.

אני לא מצליח לראות את הטקסטים כ"כ טוב ממרחק של 2 מטרים,

המלצות לכיול ועבודה נכונה יתקבלו בברכה
 

כן קראתי,
הטלוויזיה שלי מחוברת בחיבור HDMI.

הטקסטים מוצגים בחדשות סבירה אבל עדיין אני מרגיש כאילו אני יכול להפיק יותר.
 
זה על מצב NR ? איזו רזולוציה הגדרת?
 

הרזולוציה שלי היא 1280*768

לא מצאתי בתפריט את הNR

בLG כתוב שקוראים לזה Just Scan וזה לא נמצא לי

הטלוויזיה מחוברת בHD TO HD
 
תגדיר קודם כל 1366X768 במחשב
 
ברזולוציה שציינת אני רואה פחות טוב
 

וכאן אין לך מצב JUST SCAN בתפריט ASPECT RATIO ?
 
יש לי שם רק 2 אפשרויות
1. 3:4
2. 16:9
 
באיזה דגם מסך מדובר? ב- LG3260UR יש NR, אולי בשלך אין.
 

כתבתי את הדגם בכותרת 32r
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור