מסך טושיבה LCD 42CV500 - ביקורת

  • פותח הנושא פותח הנושא dtown
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

dtown

מנהל
צוות האתר
הודעות
2,893
מעורבות
816
נקודות
113
שרשור תגובות עבור המאמר: מסך טושיבה LCD 42CV500 - ביקורת
 

אין טעם היום לקנות מסכים שאינם FHD

מי שלא חייב להחליף שיחכה עוד כמה חודשים למהפכה המלאה . אומנם יש חיסרון שככל שהמסך חד יותר ככה יראו גרוע יותר שידורי טלוויזה רגילה אבל אם אתה רוצה לעבור לדור הבא חכה עוד קצת .
 
מי שלא חייב להחליף שיחכה עוד כמה חודשים למהפכה המלאה . אומנם יש חיסרון שככל שהמסך חד יותר ככה יראו גרוע יותר שידורי טלוויזה רגילה אבל אם אתה רוצה לעבור לדור הבא חכה עוד קצת .

על איזו מהפכה מדובר?
 
על איזו מהפכה מדובר?

מצטרף לשאלה...
 

גם לי נראה מוזרה ההודעה על המהפכה, ואני עדיין לא חושב שלכל אחד מתאים מסך FHD
 
זו אותה מהפיכה שמבטיחים לנו כל כמה חודשים או כל פעם שיש מונדיאל או לפני כל סוף שנה .
 
עזרה בבחירה

ליאור שלום

לאחר שקראתי את הביקורת הנהבת על CV500 החלטתי לקנות ,הלכתי לחנות וקיבלתי הצעה מהמוכר עבור X3500 הוא טען שהCV500 לא משהו ובתוספת קטנה אקבל את ה-X3500 לא ידעתי מה לחליט ולכן התקשרתי לניופאן ובשיחה עם היועצים הם הסבירו שבשיטת השידור הקיימת הX3500 פחות טובה בנוסף להפתעתי הם המליצו בחום על הC3500 ואמרו שמבחינת איכות תמונה בטלויזיה היא הכי טובה יותר גם מה CV500 לטענתם הם 4 יועצים שלכולם יש בבית את הC-3500
 

יש לי את ה-42CV501 והיא באה עם SCRAT.

טלויזיה מצויינת.
ליאור תודה על הסקירה.
אשמח לדעת ליאור איך כיוונת אותה לתמונה יפה ב-SD - מה הפרמטרים.

תודה רבה
ותמשיכו לעשות סקרים כאלה שכיף לקרוא וללמוד ולהכניס את הסקירה כחלק משיקול הדעת בסקר לפני רכישת מוצרים אלו או אחרים שאתם סוקרים.

***ה-CV501 היא לא מיבוא של ניופאן אלא יבוא מקבילי.
 
תודה,
אתה מדבר על כיול התמונה בכלל? קראת את המדריך? - כיול מסך LCD
 
תודה,
אתה מדבר על כיול התמונה בכלל? קראת את המדריך? - כיול מסך LCD

;)אני בת:O

כן קראתי את המדריך.
אבל אשמח לדעת איזה פרמטרים במספרים כיוונת שם.
את הבהירות קונטרס וכו'. אשמח לנסות
אני מדברת על SD.
 

אוקי בת :-)
הפרמטרים במסך הספציפי לא כל כך רלוונטים למסך אחר משום שהכיול נעשה ביחס לתאורה הספציפית בחדר.
כיול נכון מתאים רק למסך ספציפי בחדר ספציפי.
 
שאלה בנוגע לקליטת rf

אמנם צחקת קצת על הצופים ה"נוסטלגיים" שמשתמשים בRF
אבל אני אחד מהם, אני קולט מצוין ולא מחובר לכבלים או ללוין
עכשיו אמרת שהטלויזיה קולטת טוב שידורים "רגילים"
האם RF נכלל בהגדרה הנ"ל?

ואני אדחוף פה עוד שאלה
אני שוקל לרכוש גם את ה- WD TV HD
בנוגע לעברית, אני יודע שלאף אחד אין מושג מתי
אבל סביר להניח שמתישהו יצא עדכון כזה?
פשוט כבר יצא לי לקנות דיוידי של LG שאמרו לי "תהיה תמיכה" ובסוף נעליים....לא היה כלום
 
RF הוא בד"כ קצת פחות איכותי בהשוואה לחיבור אחר לממיר, אבל באופן כללי הביצועים אמורים להיות דומים.
לגבי WD TV HD, לא ידוע לנו בינתיים על עדכון או תאריך יציאה.
 

:)

כן ידידי...
כתבתי, אני יודע שאין תאריך
אבל להערכתך, סביר להניח שאי פעם הם כן יתמכו בעברית?
 
ישראל מהווה שוק קטן יחסית, אבל נשאר אופטימיים...
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור