ממש לפני תשלום

  • פותח הנושא פותח הנושא פרארי
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

פרארי

חבר אתר
הודעות
15
מעורבות
0
נקודות
0
שלום לכולם

לפני שאני משלם על המסך. רוצה את דעתכם המלומדת.
מרחק 3.8 צופה ביס ערוץ 2 ו 10 וגם hd.
יש לי הרבה תאורה בסלון.
המסך שאני מדבר הוא : פילפס 5007 גודל 46 במחיר 5700 שח בחבר.
מה אתם אומרים היא בגודל הנכון,היא טובה. חשוב לי לראות טוב.

תודה לכולכם
 

אם אהבת בעין מול האחרות והמחיר מתאים, אז תתחדש...
 
קניתי. אחלה מסך( חשבתי שיהיה קצת יותר טוב).הגודל סבבה
נקווה שיהיה אמין ושערוץ 2 ו 10 ישדרו HD.
תודה
 

תתחגדש מסך מציון ראיתי אתו בשקם רלקטריק ואבתי מאוד..
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור