שלום לכולם,
אני מחפש פלזמה 37. לאור ההיצע הדל בארץ (פנסוניק TH-37PR10) אני מתכנן לנצל טיול קרוב בספרד ולקנות שם. 2 שאלות, מי שיוכל לעזור:
1. קודם כל, האם השיטה שם מתאימה לארץ?
2. דגם מומלץ מבין המבחר הקיים שם כרגע?:
TX-P37X10 ,TH-37PX80 , TH-37PX8
תודה