מי מכיר טלוויזיות VIEWPOINT ?

  • פותח הנושא פותח הנושא moben
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

moben

חבר מתחיל
הודעות
1
מעורבות
0
נקודות
0
יש לי הצעה טובה לקנות מכשיר LED 42 אינצ' של המותג VIEWPOINT שאני יודע שהוא סיני. האם מישהו מכיר את המותג הזה? האם בכלל כדאי להתקרב לטללויזיה סינית?
משה-0525221040
 

אני לא מכיר תמתוג הזה כנראה חברת מדבקה אני מציע להתקרב רק לטלוזיות ממתגות היטיב.
כמו סמסונג סוני LG טושיבה פליפיס היטצי ועוד.
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור