פלזמה מישהו בפורום רכש את הדגם D490??

  • פותח הנושא פותח הנושא LIRON12
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

LIRON12

חבר מתחיל
הודעות
2
מעורבות
0
נקודות
0
ויכול לחוות דעת על השידורי HD שלו??
וגם חשוב לי לדעת.. אם מישהו חיבר אותו למחשב.. ואם יש תופעות צריבה איתו??
 

האמת אני ראיתי את המסך ולא ממש התלהבתי מדובר ברזולוציה שהיא אפילו לא רזולוציה טבעית של HDREADY ורואים את זה על גבי התמונה המטושטשת

בקשר לצריבות... עם המסך הספציפי הזה לא היתי לוקח סיכון...

לדעתי לך תראה את התמונה תשווה אותה למסכים אחרים כדי שתוכל להבין על מה אני מדבר
 
האיכות שלו די טובה לעומת המחיר המאוד נמוך ואנטרגטיבי שלו אבל הוא HDR ביחס מסך טבעי של 4:3
וזה חסרון בצפייה בHD או FULL HD כי הוא לא תומך ברוולציות האלו אלה רק ב720P
ולא ב1080P
 
יש לי את המסך בגודל 51"
מאוד מרוצה
לדעתי רואים מדהים
ערוצי SD שהיו החשש הגדול שלי רואים מצויין
וגם מה HD אני מרוצה מאוד
החסרון היחיד מבחינתי הוא עניין ההשתקפויות שזו בעיה קשה
המסך הזה סובל מהשתקפויות על כל מקור אור
ידעתי שזה המצב ובמחיר הזה לא ראיתי משהו טוב יותר ומוכן לספוג את החיסרון הזה
אני מרוצה מאוד
 

אני שמח שתנהנה נמהמסך הזה הוא אכן אכותי לעומת המחיר המאוד זול שלו
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור