מידע לגבי עונת החלפה של lcd

  • פותח הנושא פותח הנושא dbca157
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

dbca157

חבר מתחיל
הודעות
1
מעורבות
0
נקודות
0
ברצוני לדעת כמה דברים שקשורים לטלווזית lcd במיוחד של חברת סמסונג:
א.מתי מתחלפים הדגמים בטלוויזיותlcd במיוחד סמסונג כך שהדגמים הקודמים יוזלו
ב.האם סמסונג הוא היצרן הגדול בעולם לטלוויזיות מסוג זה ואם כך האם זה מעיד על איכות
ג.האם הסקאר או איך שאתם קוראים לו חשוב כאשר רוצים לראות חומרים מהווידאו ואם כן האם הוא נמצא בדגמים של סמסונג 450 או550 או650 בגודל של 32 אינטש
 

א. סדרה 6 וכלל הליין החדש הגיע לא מזמן לארץ.
ב. סמסונג הוא אכן יצרן ענק, בלי קשר לכך, איכות מסכיו טובה בדרך כלל (ישנם גם יצרנים קטנים איכותיים).
ג. סקארט חשוב בחיבור לממיר יס או הוט , לצערנו, תפוצתו הולכת ופוחתת בדגמים שמגיעים לארץ (במקומו מחברים S-VIDEO או טרנסקודר).
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור