מחפש טלויזיה 75-77 בדגש על איכות

  • פותח הנושא פותח הנושא Piano Beetle
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

Piano Beetle

חבר אתר
הודעות
9
מעורבות
1
נקודות
3
יש לי כרגע סמסונג QLED Q6FN, משנת 2018. לאחרונה המסך התחיל לרצד ולהיות מטושטש

מחפש טלויזיה עם תמונה מעולה (סרטים, סדרות - לא משחקים וספורט) אבל הכי חשוב - משהו שיחזיק שנים ארוכות.

יש חיה כזאת היום?? לא מתאים לי להוציא 10000 שח כל 4 שנים.

תודה!
 

בדיוק היום קפצה לי פרסומת של ישפאר בפייסבוק, והאמת הופתעתי מהמחירים המוזלים של מסכי ענק בדגמים שעד לאחרונה נחשבו קצה
תציץ בפרסום שלהם מה-15.6.
בנוסף, מכיוון שגם סמסונג ו-LG הכריזו לאחרונה על הדגמים החדשים לשנת 2023-24, קרוב לודאי שתמצא מציאות בדגמי השנה שעברה גם אצלם.
בקיצור, שווה בדיקה.
בהצלחה!
 
תודה על התשובה תמיר. לא נוגע יותר בסמסונג. שירות גרוע, מסך שמחזיק מעמד בקושי 4 שנים. לא תודה.

מחפש משהו שיחזיק מעמד לאורך זמן.

האם יודעים מה עשוי לענות על הקריטריון הזה של האיכות?

תודה!
 
מה קנית בסוף ?
 

לי יש סוני גודל 75 ,מסך בן 4 שנים. בזמנו עלה יקר , והתייעצתי כאן בפורום לפני שקניתי . הוא מעולה .
 
מאוד פשוט סוני כל מילה מיותרת.
איכות מעל הכל . מסך עם תמונה מרשימה וטיבעית.
 
המסכים באיכות לא טובה של יצור
4 שנים היום זה נהפך למקסימום
 

ממליץ על OLED של סוני 77 אינץ, גם בגלל האיכות המעולה וגם בגלל מערכת ההפעלה (גוגל TV) שמאפשרת הוספת אפליקציות סטנדרטיות
 
סוני הכריזו לאחרונה שהסדרות החדשות שלהם השנה יתבססו על טכנולוגיית ה- Mini LED. סוני לא הכריזה השנה על מסכי OLED חדשים.
דגם ה-OLED של סוני שיהיה זמין השנה הוא A95L, שהושק בשנה שעברה.
 
סוני הכריזו לאחרונה שהסדרות החדשות שלהם השנה יתבססו על טכנולוגיית ה- Mini LED. סוני לא הכריזה השנה על מסכי OLED חדשים.
דגם ה-OLED של סוני שיהיה זמין השנה הוא A95L, שהושק בשנה שעברה.

עדיין אפשר לקנות אני מניח את מה שהומלץ למעלה

לי יש את השירת הברבור של פלזמה, מסך פנסוניק האחרון, עובד פגז לא מרצד ולא כלום. קניתי שנה נדמה לי לאחר שיצא..
 

עדיין אפשר לקנות אני מניח את מה שהומלץ למעלה

לי יש את השירת הברבור של פלזמה, מסך פנסוניק האחרון, עובד פגז לא מרצד ולא כלום. קניתי שנה נדמה לי לאחר שיצא..
מה הומלץ למעלה? אתה מתכוון ל- A95L או באופן כללי ל-OLED של סוני?
כמובן שניתן לרכוש דגמים של שנים שעברו. זה אפילו יהיה משתלם יותר מבחינת המחיר. אוטוטו סוני ישיקו את הדגמים החדשים גם בישראל, ואז נוכל להיווכח מהו הערך המוסף ביחס לדגמי העבר.
באשר למסכי ווינטג', אז גם לי יש בבית את ה- V10 של פנסוניק, בן 15 שנים, אבל לא ניתן בכלל להשוות את איכות התמונה שלו ואת עומק הצבעים ביחס לדגמים העכשווים.
 
מה הומלץ למעלה? אתה מתכוון ל- A95L או באופן כללי ל-OLED של סוני?
כמובן שניתן לרכוש דגמים של שנים שעברו. זה אפילו יהיה משתלם יותר מבחינת המחיר. אוטוטו סוני ישיקו את הדגמים החדשים גם בישראל, ואז נוכל להיווכח מהו הערך המוסף ביחס לדגמי העבר.
באשר למסכי ווינטג', אז גם לי יש בבית את ה- V10 של פנסוניק, בן 15 שנים, אבל לא ניתן בכלל להשוות את איכות התמונה שלו ואת עומק הצבעים ביחס לדגמים העכשווים.

אצלי זה דגם מלפני 10 שנים, ממש אחרון אחרון של פנסוניק. מן הסתם זה רק 1080p אבל היא עובדת, ועובדת, ולא נשברת. מה אני אעשה?
 
אצלי זה דגם מלפני 10 שנים, ממש אחרון אחרון של פנסוניק. מן הסתם זה רק 1080p אבל היא עובדת, ועובדת, ולא נשברת. מה אני אעשה?
לצערי טלוויזיית פלסמה זה לא רמקולי וינטג'. הצבעים בתמונה דוהים עם השנים אז הנחתי אותה בצד. צריך לדעת גם להיפרד :-)
 

עדיין אפשר לקנות אני מניח את מה שהומלץ למעלה

לי יש את השירת הברבור של פלזמה, מסך פנסוניק האחרון, עובד פגז לא מרצד ולא כלום. קניתי שנה נדמה לי לאחר שיצא..
גם אצלי יש עדיין את הפלזמה של פנסוניק בן 12 שנה , מנגן ושר יפה בחדר שינה (בסלון הסוני 77 אינץ אולד XR77A80K)
 
לי יש מעל 10 שנים טלוויזית 1080p של שארפ lc600 תוצרת יפן , איכות פנטסטית אבל רק 40 אינץ
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור