LCD מחפש המלצה על טלוויזיה לסלון 47"-50" בסביבות 5K-5.5Kשח טלוויזיה .

  • פותח הנושא פותח הנושא assafc
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

assafc

חבר מתחיל
הודעות
1
מעורבות
0
נקודות
0
אני מחפש טלוויזיה טובה יש לי 3 מטר לסלון,לא כל כך מבין בכל היציאות מאחורה (SCART וכאלה) שיהיה לי גם תלת מימד!!
וגם אינטרנט .!!
וגם איכות טלוויזיה כמובן חשובה !!
כל חנות מציאה לי שלל דגמים ואפשרויות אז אני שואל אתכם...
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור