מחפש המלצה למסך 42" מחיר עד 3500

  • פותח הנושא פותח הנושא dman23
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

dman23

חבר אתר
הודעות
10
מעורבות
0
נקודות
0
חשוב שיהיה חיבור USB
שימוש:
כ 50%-תכני sd
40% תכני hdשל יס
10% תכני hd מהמחשב... וקונסולה PS3

חשוב לי שתכני ספורט יראו טוב גם בsd. כי השידורים בארץ נוראיים ויש מסכים גדולים שזה פשוט בלתי נסבל לראות שידור
הגיוני למצוא בטווח הזה גם תמיכה ב 3D ?

תודה :)
 

נערך לאחרונה ב:
טוב, כרגע בכוונת שלי ה SAMSUNG D490 שהביקורות מצויינות
אני קצת מפחד מעניין ההשתקפויות

אם אני מוותר על פיצ'ר ה 3D, האם יש מסך אחר בטווחי מחירים אלה שיתן תצוגה טובה יותר?
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור