מה יותר טוב ולמה?

  • פותח הנושא פותח הנושא psylis1986
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

psylis1986

חבר מתחיל
הודעות
3
מעורבות
0
נקודות
0
Samsung UA46ES6200M או LG 47 LM620Y או Philips 46 PFL5507K
 

אתה רוצה את כל התורה על רגל אחת?...
מה אתה מחפש בדיוק?
 
אני רוצה לקנות טלויזיה 3D מרחק עד הקיר 3.5 מטר. אין תקציב ל 55"
אם יש הבדל משמעותי בין 200Mhz ל 400Mhz? אני רוצה לקנות מוצר איכותי. ולא לבזבז כסף סתם
חדר סלון מאור ו אני לא רואה טלויזיה בחושך.
תקציב 6500 מקסימום!!!
 
נערך לאחרונה ב:
אותי גם מעניין השאלה....

מישהו?
 

שלום.
מדובר בשלושה מסכים טובים..
אני אשית מכיר את 5507 ומאוד אהבתי תאיכות תמונה שלו.
קונסטרט טבעי גדול 1:3200 לפי מדדיות וזה מתבטא גם בשטח.
פירוט בחלקים הכהים והבירים צבעים סגוגנים ובהרים אבל לא יותר מדי מוגזמים
דיוק צבעים טוב קיוצר לפי דעתי מדובר במסך טוב. אבל יקר יחסית לעומת המתחרות 7200 שקל
בקשר לES6200 הוא מסך באמת מעולה ומממולץ בהרבה פורמים ובעל איכות מעולה ב2D ואיכות מעולה ב3D
ועיצוב יפה ודק ומרשים ואיטרנט מובנה או בשמו SMERT TV
קיוצר מדובר גם במסך טוב.
אני ממליץ דבר ראשון לראות תמסכים בחנות מתמחה ועדיף בתנאי תאורה חשוכים ולבחון תמסכים בקשר לLG אני לא מכיר אותו אז לא יכול להמליץ עליו או לפסול אותו אבל מחוות דעת הוא טוב..בהצלחה עם תצריך עוד עזרה אני בפרטי
 
הפיליפס 5507 יותר טוב מהסמסונג 6200 ?
 
שנהם מסכים מעולים.
אני יכול לומר שמבחינת חדות ובהרות נהנתי יותר מ
ES6200 גם בתלת ממיד אהבתי יותר

מבחינת עומק שחורים ונקדיות ופירוט בחלקים השחורים ראיתי יותא פירוט בפלפיס והיא נמדדה על 13200
שזה עומק שחורים 0.3 שזה מציון.
אני מציע לראות תמסך
ES6200 מול 5507
בחושך ולראות מי מוציא יותר פרטים בחלקים החשוכים בקטעים שדרושים קונסטרט טבעי עצום אולי המסך לא היה מכויל כמו שצריך..

והיו שונים בהגדרות אז אל תסמוך עלי אבל מניסיון סמסונג הזאות נותנת מעולה וגם הפלפיס נאשר רק לראות
בהצלחה
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור