מקרן מה דעתכם על האופטומה HD25/HD26?

  • פותח הנושא פותח הנושא רפאל
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

רפאל

חבר אתר
הודעות
5
מעורבות
0
נקודות
1
לקולנוע ביתי לא יומרני מדי.
גם רעיונות לדגמים אחרים יתקבלו בברכה. הדרישות: לא גדול, צבע לבן, איכות תמונה טובה ומעלה.
תודה.
 

לפי הדרישה שכתבת הוא מתאים , בדקת שאתה לא מקבל סחרחורת מ- DLP ?
 
תודה. לא חושב שתהיה בעיה עם DLP, אבל אם כבר הנושא עולה, תוכל להמליץ על מקרן ברמה דומה ובטכנולוגיה אחרת?
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור