מה דעתגכם על סמסונג ''40 דגם R81 ?

  • פותח הנושא פותח הנושא otn
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

otn

חבר אתר
הודעות
28
מעורבות
0
נקודות
1
ואיך האחריות של מיניליין ?

תודה,
אור.
 

מדובר בדגם לחברה רצינית ויבואן ידוע...
השאלה והתשובה כלליות מדי, אם אתה מחפש מסך, רצוי להגדיר מה הצרכים והתקציב
 
המטרה היא לראות בעיקר טלויזיה (99%)

תודה
 
והתקציב?
 

התקציב הוא נזיל, אם טלויזיה זו עונה על הצורך לראות טוב וכן

הוכחה כאמינה ותשרת אותי ב- 5 שנים הבאות נניח,נאמנה, אזי זה טוב לי.
ראיתי אותה במחיר של 7,100 ש"ח למזומן.
לא ראיתי צורך להוציא 13,000 ש"ח על דגם Full HD.
האם במחיר זה זו קניה כדאית ?
האם במחיר זה ניתן לקבל משהו טוב יותר ?

תודה וחג שמח,
אור.
 
אכן אין צורך להוציא את ההפרש הגדול ל-FHD
במחיר הזה תוכל לקבל גם את דגם הפלזמה המקביל של סמסונג.
זה כבר תלוי בצרכים שלך ובמה אתה מתכנן לצפות לרוב.
 
יש לי את הדגם הזה ב32 אינץ`
מסך פשוט מעולה, בhd הוא מצויין
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור