מבקש עזרה בבחירת מסך פשוט לאשה מבוגרת

  • פותח הנושא פותח הנושא moranhoresh
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

crt הכי טוב למבוגרים.
יש לי לקוחות מבוגרים שעברו לפלזמה וחזרו ל-CRT (אבל זה לא דוגמה, כל מי שיש לו פלזמה, גם צעירים, זורק אותה די מהר...).
יש לי גם לקוחות מבוגרים שחזרו מ-LCD ל- CRT , בגלל שהתמונה של ה-LCD לא התאימה לעיניים שלהם.
 
לאותם שימושים סבא וסבתא שלי קנו ב-4000 שקל לפני איזה חודש-חודשיים סאמסונג 451 גודל 40. היום קשה למצוא את הסדרה הזאת אבל שווה לחפש טלוויזיה באמת מצוינת. מעבר לזה שווה לבדוק את הפלזמות שהציעו פה כמו היטאצ'י וסאמסונג שאולי יעלו יותר אבל הם שווים את זה.
 

אין לסמסונג הזאת בעיות צריבה?
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור