מבקש המלצות על מסכי 42'

  • פותח הנושא פותח הנושא asafgolan
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

asafgolan

חבר אתר
הודעות
19
מעורבות
0
נקודות
0
השימושים הם חצי מהזמן צפיה בשידורי טלוויזיה רגילים דרך כניסת RF, וחצי מהזמן צפיה בתכנים מהמחשב (720P, קבצי XVID ומשחקים). חשובה לי מאוד התמיכה בNR דרך כניסת VGA. אם זה בעייתי אז גם תמיכה בNR ע"י כבל DVI לHDMI באה בחשבון. התקציב הוא 7500 ש"ח.
 

יכולות לבוא בחשבון פלזמות של סמסונג ( הפנסוניק יקרות יותר). גם הטושיבה C3500 בגודל 42", שווה לבדוק גם LCD של סמסונג / סוני ושארפ בתקציב הזה
 
תודה על התגובה.
ראיתי שבפלזמות הרזולוציה היא 1024X768 שהיא רזולוציה ביחס של 4:3 ולא 16:9. האם זה אומר שבשצפיה בתוכן רחב אני אראה עיוות בתמונה. האם הפיקסלים החסרים לא יאפשרו לפלזמה לראות 720P במלוא הדרו?
 
בפלזמות הללו, הפיקסלים הם מלבניים, כך שהתמונה בסופו של דבר גם יוצאת 16:9 ומתאימה לתוכן רחב ללא כל בעיות.
הבעיה היחידה עלולה להיות בחיבור למחשב, שם התמונה תראה מתוחה.
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור