פלזמה מבקש המלצה לפלזמה 50 אינטש

  • פותח הנושא פותח הנושא yigal
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

yigal

חבר אתר
הודעות
16
מעורבות
0
נקודות
0
מבקש המלצה לפלזמה 50 אינטש. חצי מהתכנים הם שידורי TV רגילים, והשאר HD דרך סטרימר או ממיר HD של הוט.
אני אוהב שיש הרבה כניסות, כולל קדמית או צידית לחיבור מהיר של מקור נוסף.

לא צריך כניסת USB או טיונר.

מרחק צפיה 4 מטר, סלון לא מואר מדי.
 

המלצה

הייתי ממליץ לך לבדוק את המסך של היטאצ'י X102A או פנסוניק V10

ואם יש ל גם כסף מיותר קצת וגם מזל אז תנסה להשיג את ה 5090 של פיוניר שלדעתי הוא מספר 1 בכל פרמטר
בהצלחה
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור