מבקש המלצה למסך עבור תכנים דיגטליים בלבד

  • פותח הנושא פותח הנושא מנטה ריי
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

מנטה ריי

חבר אתר
הודעות
7
מעורבות
0
נקודות
0
מרחק צפייה 3 מטר
חיבור נוכחי - מחשב: VGA או SVIDEO.

צפייה בסרטיפ וסדרות DIVX ו DVD בלבד.

אין כבלים/לווין.

אשמח לקבל גם שלילה לדברים מיותרים שעולים כסף ונועדו לשפר צפייה בטלויזיה - לא נחוץ.

הכיוון LCD 42 FHD בתקציב של כ6500 ש"ח

תודה על העזרה
 

תודה על התגובה,

הסקירה של LG60 נתנה כיוון טוב למה שאני רוצה,
פחות אהבתי את העיצוב המגושם לטעמי (מעדיף מסגרת קטנה דמויית מוניטור)
בסופ"ש אבדוק בחנויות את דגם ה-80.
 
מעבר לעיצוב הלא שיגרתי {יש שאוהבים,ויש שלא} LG לטעמי נותנים את
התמורה היותר טובה מול המתחרים. {בתקציב הנתון}
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור