למי שאוהב שמאלץ אמריקאי


danistar

חבר משקיען
הודעות
697
מעורבות
0
נקודות
16
או רוצה שהחברה תהנה .. ראיתי היום סרט שנקרא "יום האהבה" ( ולנטיינז דיי ) , סרט די קליל על אהבה , מזכיר משהו את "אהבה זה כל הסיפור" המצויין הבריטי . מדובר על סיפורי אהבה ומערכות יחסים בלוס אנג'לס במהלך יום האהבה ( וולנטיינז' דיי ) . הסיפורים משתלבים זה בזה ומערבים זוגות מכל הגילאים הכל מילד בן 10 ועד לזוג מבוגרים בני 70 ( משחקים אותם שירלי מקליין והשחקן שהשם שלו ברח לי ששיחק את מנהל המלון באישה יפה , אגב אישה יפה ג'וליה רוברטס גם משחקת בסרט ולמי שיש סבלנות ויראה את הכותרות בסוף עד הסוף באחד הקטעים שמלווים את הכותרות יש קוריוז שנעשה על אישה יפה (-: ) .

יש הרבה מאוד שחקנים מוכרים והרבה מאוד נשים יפות , הרבה מאוד שמאלץ ואהבה , בקיצור נחמד למי שרוצה להעביר ערב רומנטי שירגיע את האישה , או סתם רוצה לראות משהו קליל ולא כבד מידי . מה שהיה מעניין שיש שם גם זוג גיי אחד בין הסיפורים ( שמתגלה רק בסוף הסרט ) והוא הזוג היחידי בסרט שלא ממש מתנשק .. מעניין אם זה פוליקלי קורקט אמריקאי ...
 

ranin

מושעה
הודעות
1
מעורבות
0
נקודות
0
אני אוהב

לא בטוח שזה גברי מבחינתי להגיד אבל אני אוהב סרטים כאלה ל-dvd. ברור שאני לא אלך לקולנוע לסרט כזה אלא לאקשן או דרמה טובה אבל בבית, עם החברה - זה סרט מצוין. מציג הכרויות רומנטיות מכל מיני סוגים ומינים עם הפי הנד. מה רע?
 

shoobydooby

חבר אתר
הודעות
6
מעורבות
0
נקודות
0
רע, רע מאוד. די, כמה אפשר ללעוס את המתיקות האמריקנית? נראה לי שאפילו להם נמאס.
עיינו ערך 500 ימים של קיץ וויקי כריסטינה ברצלונה.
 

למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור