LCD למה לא לרכוש מיבואן מקביל?

  • פותח הנושא פותח הנושא moti6677
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

moti6677

חבר אתר
הודעות
15
מעורבות
0
נקודות
0
אוטוטו יש מבצע באחת הרשתות ושם הציעו לי דגם של סוני ב-46 במחיר מפתה מאוד ,לאחר בדיקות בחוניות אחרות ,פירטו והסבירו לי את כל תורת היבוא המקביל(אכן הדגם שהוצע לי הוא מיבואן מקביל)אך בכל זאת הייתי מעוניין לשמוע דעת מומחים.
 

אחריות,שירות,חלקי חילוף,דגמים שונים {לרוב מאמריקה}

אפשר לדעת מה לימדו/למדת מהם על "תורת" ייבוא פרללי?
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור