למה אני לא רואה טוב במסך?

  • פותח הנושא פותח הנושא SHLOMI2903
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

SHLOMI2903

חבר אתר
הודעות
8
מעורבות
0
נקודות
0
שלום יש לי מסך של מצ'
ברצוני לשאול למה כשאני מתקרב למסך יש טישטוש כזה ורואים לא בברור?
גם מרחוק יש מין טשטוש אבל פחות גרוע.
המסך סטנדרטי יחס של 1:1000 אם זה מה שקובע את הרמת איכות (לא?)
 

זה היה בעבר כך, או שזה התחיל פתאום?

יכול להיות שיש איזה שנאי של משהו ליד המסך?
 
אמממ.... אני לא יודע בדיוק..
זה מסך חדש אני גם לא יודע איך אמורים לראות בו..
אם 1:1000 זה אומר קצת טישטושים וכ'ו..

אבל לשאלתך,כן המחשב צמוד אליו ויחד איתו כל הציוד הכולל של המחשב
 
תנסה להרחיק את השנאים הקרובים למסך.

מה הREFRESH RATE שמוגדר אצלך?
(לחצן ימני בחלון הראשי > מאפיינים >לשונית "הגדרות" > ושם ללחוץ על "מתקדם" > לשונית "מסך" - כאן אמור להיות כתוב 60 הרץ - תבדוק בהוראות של המסך לכמה צריך לכוון את זה.
 

שנאים זה אומר תקעים של החשמל?

אין לי את ההוראות..
פשוט הטלוויזיה מעל המסך מחשב.
וכן זה מכוון על 60 הרץ המסך מחשב.

זה לא יכול להיות משהו דפוק בטלוויזיה?
למה שהתמונה "רצה" (כדורגל וכד') אז רואים לפעמים יותר מטושטש ומרוח כזה גם לא ברור לכמה שניות
שממש התמונה זזה מהר
 
טלוויזית מסך LCD בגודל של "26
יחס מסך:16:9
שיטת שידור:Pal/Secam
רזולוציה:768 *1366
זווית צפיה:176V 176H
זמן תגובה:tr/tf:2/6ms
תקן קרינה:TCO 99,TCO 33,CE
גודל נקודה:0.294 מ"מ
בהירות:cd/m² 550
קונטרסט:1:1000
צבעים:16.7 מיליון
שלט רחק מסדרת V7
תדר רענון אופקי:30~83 KHz
תדר רענון אנכי:50~75 Hz
מחברים:RF,2XScart,YPbPr,YCbCr,HDMI
צריכת חשמל:W 180 ≥
תפריט על המרקע בעברית,אנגלית,רוסית וערבית
רמקולים:Nature Acoustic
הספק רמקולים:W6X2
מידות:
גובה:48 ס"מ
גובה מעמד:52 ס"מ
רוחב:68.5 ס"מ
עומק:9.5 ס"מ
עומק+מתקן:23 ס"מ
משקל עצמי: 12 ק"ג
 
שנאים זה הקוביות השחורות והכבדות שמתחברות לחלק מהמכשירים (מדפסת וכו').

אז אתה אומר שהבעיה היא רק בזמן תזוזה?
 

כן כן למשל שאני מחבר את המסך למחשב רואים מצויין אבל כדורגל זה ממש מגעיל טשטוש וכ'ו..
גם כשיש קלוז אפ על איזה תמונה
 
אה, אז אם במחשב רואים טוב, זאת לא בעיה עם המסך.

מבחינת הטלויזיה, השידור בארץ ידוע באיכותו הנמוכה - זו הסיבה שזה נראה כל כך רע...
 
טוב בירתתי לגבי המריחות..
הבנתי שהזמן תגובה הוא זה שגורם למריחות..
יש לחבר שלי זמן תגובה משהו 8 ורואים סבבה הוא אמר לי..
ולי יש זמן תגובה:tr/tf:2/6ms
אני לא יודע מה זה אומר בדיוק..
יש לכם הסבר? טוב? רע?
 

סליחה הזמן תגובה הוא 8 אלפיות השניה.
זה הקצב רענון שלי בין הצבעים..
אולי בגלל זה אני רואה כדורגל לא מי יודע מה..
אבל יש לציין שככל שמתרחקים רואים יותר טוב.

ואני חושב שככל שזמן תגובה יותר נמוך כך רואים יותר טוב, לא?

למשל המסך מחשב שלי 4ms ורואים בו מצויין לגמריי.
קשה היום למצוא בשוק מסך כלשהו עם זמן תגובה של 2ms, אבל יש!
ובו בכלל לא רואים הבדל גם אם רואים משחקי כדורגל ובמיוחד אם אתם גיימרים שחולים על משחקי מחשב.
 
כן, זמן התגובה 8ML הוא מעט גבוה לטעמי.
כל מסך שראיתי עם כזה זמן תגובה (שאמור להיות טוב אגב) ראיתי מריחות בכדורגל.
יש לי מסך עם זמן תגובה של 5ML וההבדל הוא תהומי, אין מריחות בכלל.
 
מץ

מסך בסיסי לא פלא, dvd אתה רואה טוב?מחובר בקומפוננט?
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור