לחץ!! לחץ!! קניית טלוויזיה, דחוף עזרה!! 'CV500 42

  • פותח הנושא פותח הנושא sharonmale
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

sharonmale

אוהב את התחום
הודעות
122
מעורבות
0
נקודות
16
יש מבצע על מסכי טושיבה של 7 שנות אחריות עד סוף אפריל שזה אומר שאני יכול לקנות גג עד מחרתיים ולכן אני צריך תשובות דחוף!!!
מה האחריות כוללת? מישהו יודע?
מה עדיף AV550 או CV500?
המטרה שלי לחבר את המחשב דרך HDMI ברזולוציה הכי גבוהה שאפשר!!!

נורא נהנתי לקרוא את הביקורת על המסך הזה CV500 בגודל 42 אינצ' ובעיקרון תכננתי לחכות שה LED יכנסו לארץ ואז לקנות אותו כי מן הסתם המחירים יפלו.
אבל כאשר ראיתי את עניין האחריות נלחצתי,
מישהו מכם יודע אם האחריות תיגמרבאמת בסוף אפריל,או שזה עניין שיווקי?
לדוגמא http://www.lastprice.co.il/product.asp?productid=7169 תסתכלו למטה בתוקף האחריות.

עוד שאלה אחרונה ויותר חשובה ,אני מתכוון לחבר את המחשב למסך זה וקראתי כאן בביקורת שיש NR דרך HDMI ואני מתכוון לחבר ל HDMI דרך כרטיס מסך במחשב .
העניין הוא כזה: בלינק לעיל כתוב רק "כניסת מחשב PC" מה זה אומר ?HDMI?
ושימו לב שהאחריות דרך ניופאן.

אבל בלינק הזה http://www.sale4me.co.il/sale.asp?main_id=1&sub_id=5&Product_id=4493
לעניין חיבור למחשב כתוב כך ואני מצוטט:
"רזולוציית מסך לישומי מחשב... "

יש הבדל בין 2 המסכים או שסתם פירטו פחות?
אם כן,אז האם אפשר להגיע לרזולוציה גבוהה כמו שכתבו ?לא משנה מאיזה אתר אני קונה?
יש הבדל אצל היבואנים בסוג הטלווזיה למרות שזה אותו דגם ?!!
 

למראית עין אתה רוכש מעין ביטוח למוצר ב199.תשווה עם חברות שעושות ביטוח לטלוויזיות.לדעתי אם המסך לא מגמגם בשנה הראשונה אין סיבה לבטח אותו לשנים הבאות.כל המבצעים חוזרים על עצמם ואין סיבה למהר.
 
אני אישית לא אוהב לקנות בלחץ, לחץ - אני מעדיף לקנות לאחר שבדקתי והגעתי להחלטה גם אם זה אומר לשלם מאה, מאתים ש"ח יותר עבור מוצר של כמה אלפי שקלים.

אם אתה סגור על המסך המסוים ויש מבצע טוב אז למה לא - אבל זה אני :)
 

תודה רבה לכם , החלטתי להמתין ולקנות בנחת ולנסות להוציא אותו במכרז או משהו אחרי שאני אתלה את הרמקולים וכו'..
(אם ההוא שם למעלה במרומים ירצה שהטלוויזיה תידפק ,אז היא תידפק לא משנה כמה אחריות תהיה לי )
עכשיו אתם יכולים רק לענות לי על השאלה האם יש שני סוגים לדגם הזה ?
כי אני ממש צריך לדעת איך הוא יהיה בחיבור למחשב, ובאיזו כניסה אני צריך לחבר אותו בשביל איכות הכי מושלמת(עם רזולוציה הכי גבוהה) ?
 
לגבי מחשב עדיף לבדוק בחיבור נייד בחנות

לגבי מחשב עדיף לבדוק בחיבור נייד בחנות
בחיבור hdmi2
 
hdmi2 ? למה יש גם HDMI1 ?
אם הבנתי נכון ,לפי המפרט יש NR בחיבור דרך HDMI כך שזה אמור להיות מעולה, נכון?
 

אכן NR היא תכונה חשובה בחיבור למחשב.
 
החיבור הכי איכותי בשביל המחשב זה HDMI ?האם יש 2 סוגים של HDMI ?
(אני פשוט מתכוון לקנות כרטיס מסך לפני קניית המסך)
 
מה הכוונה בשני סוגי HDMI ? היכן שמעת על זה?
 

זורו44 מעליי אמר לחבר ב HDMI2 ולכן שאלתי אותו מה הכוונה ? הוא עדיין לא ענה לי.
אולי הוא התכוון למספר החיבור, אני לא יודע.
בכל אופן ,אפשר בבקשה לענות לי על השאלה:
איזה חיבור(DVI ,RGB,HDMI וכו') מביא לרזולוציה הכי גבוהה בחיבור למחשב ?
 
תעיין בשרשור לגבי HDMI2:
http://www.dtown.co.il/forum/4971-כיול-lcd32a450-בחיבור-למחשב.html
אם
לא תתעקש בחנות לבדיקה של מאפייני כרטיס המסך בעזרת מחשב נייד לא תופתע כשתחבר את המחשב.HDMI זה DVI ללא סאונד.בחיבור VGA הרזולוציה גבוהה והכל בסדר.בחיבור HDMIמגלים פתאום שכניסת הHDMI של המסך לא תומכת ברזולוציה גבוהה של כרטיס המסך.
בדיקה וחיבור מחשב נייד בחנות יתנו לך תשובה ריאלית בלי הפתעות.בתקווה שלא בלבלתי אותך.RGB=VGAרזולוציה מקסימלית מתקבלת ללא שום בעיה לאחר חיבור המחשב התמונה גם לא אמורה להחתך בצדדים ובשוליים.בחיבור HDMI יש להעזר בתוכנת POWERSTRIPלהתאמת הרזולוציה המתאימה.
 
חידשת לי פה חידושים נפלאים.תודה.
מה גם שחושבים על זה RGB תמיד היה בסדר למשחקים בעלי רזולוציה גבוהה,אבל עכשיו שיש משהו חדש שנקרא בשם HDMI או DVI אז פתאום זה משהו אחר(אני אומר את זה בציניות)
לפי השכל הישר לא אמור להיות בכלל הבדל,ואם יהיה הבדל אז בטוח לא מספיק בשביל לראות אותו ממרחק של 3 מטר למסך 42 אינץ'.
בכל אופן, נניח ואני אשיג מחשב נייד עם חיבור HDMI ,השאלה היא, אם זאת אינדיקציה מספיק טובה בשבילי כי אני בכלל רוצה לקנות כרטיס מסך למחשב?..
 

אפשר לבקש מהמוכרן הדגמה עם חיבור לכרטיס מחשב בHDMI וVGA ולהתרשם מהרזולוציה המקסימלית בשני הצורות.ישנם התראות בספרים של מסכי טושיבה התראות המודיעות שכניסת הHDMI לא תומכת בכל כרטיסי המחשב .
 
ואוו ,אתה רציני?..
יש לך אולי איזשהו קישור לאתר שלהם שאפשר לראות באיזה כרטיסים המסך CV500 42 אינץ' תומך? (חבל שאני אקנה כרטיס ב600 ש"ח ובסוף אני אחבר ב VGA )
הקטע הכי מעצבן זה שאי אפשר לגשת עם המארז אחרת הייתי מגיע לשם עם 3 כרטיסי מסך (חבר שלי טכנאי מחשבים)ובודק איזה מתאים ומחזיר לו את השאר.
 
לפי הביקורת של ליאור המסך תומך בNR אם זה מספיק בHDMI:
http://www.dtown.co.il/articles/548.html
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור