לא רואה כלום על המסך , no signal

  • פותח הנושא פותח הנושא d2idan
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

למזלי שאני עושה overscan אני צריך ללחוץ על זה רק פעמיים .. וזה לא מוריד איכות בכלל ......
 
היי - יש לי לוח של ASUS עם HDMI מובנה על הלוח. טלויזיה טושיבה חדשה.

הגדרתי בביוס את היציאה של הוידאו ל HDMI ושיניתי את הג'אמפרים בלוח אם שיהיו קרובים למחבר HDMI. התוכנה של ATI מזהה את הטלויזיה כטושיבה מה שאומר לי שלפחות ישנה איזושהי תקשורת על הכבל HDMI.

בשום מצב אני לא מצליח לראות דרך יציאת HDMI. לא בזמן העליה (לפני windows) ולא אחרי. ניסיתי לשנות רזולוציות כל היום. אני כבר די מיואש... עזרה???
 

איזה דגם לוח זה? דרך VGA יש תמונה?
 
הלוח הוא ASUS M3A78-EMH HDMI

דרך VGA יש תמונה
 
נערך לאחרונה ב:
האם הגדרת בביוס יציאת וידאו דרך HDMI ?
 

כן - גם הגדרתי בביוס וגם ג'ימפרתי את היציאה. שמעתי שאולי יש בעיה ספציפית עם טלויזיות של TOSHIBA - מישהו שמע על זה?
 
שמעתי שיש בעיות עם הלוח הזה ו-HDMI, לא מכיר בעיה ספציפית עם טושיבה.
 
טוב - חיברתי טלויזיה של הייר 32" עם הכבל של HDMI ואין שום בעיה. המחשב זיהה את הטלויזיה והראה HD. זה מכוון אותי יותר לכיוון הטלויזיה אבל מוזר לי כי קניתי טלויזיה מתצוגה ובוודאות ראיתי שם HD - אז אני יודע שזה עבד.

אני הולך לקנות כבל DVI ל HDMI ולראות אם זה משנה משהו למרות שלמיטב הבנתי זה לא ישנה כלום :כועס::כועס:
 

אני לא מבין.
קנית טלויזיה חדשה. תתחדש.

למה אתה לא פונה לתמיכה של המוצר? למה לקנות מוצר חדש עם אחריות ותמיכה ולבוא לפורום ולשאול.

לפורום באים אחרי שקוראים את המניואל, פונים למרכז תמיכה וכו...

ורק אז באים לפה.
 
הבעיה היא שכבר דיברתי עם כל העולם וכולם טוענים שהבעיה לא אצלם... בכל אופן - זה מתכוונן לכיוון הטלויזיה ולא המחשב. הבעיה היא שבטלויזיה אין הרבה עם מה לשחק ובמחשב יש המון קונפיגורציות אז לך תדע אם הגדרתי משהו לא נכון או משהו שעובד בטלויזיה אחת ולא באחרת.

בכל מקרה (אורי) - מצטער אם גרמתי לך עוגמת נפש כלשהי ותודה לליאור על הנסיון לעזור.
 
נראה באמת משהו שלא מתקשר עם המסך.
 

לא עוגמת נפש חס ושלום.
אבל זה היה נשמע שלא פנית לשום מקום לפנינו.
 
מסתבר שאני לא לבד... בפורומים באנגלית (אחד לדוגמה: http://forums.guru3d.com/showthread.php?t=262785) יש מספר מקרים מתועדים של כרטיסים של ATI עם HDMI שלא עובדים עם דגמים מסויימים של מסכים (עושה רושם ש TOSHIBA מהווים חלק גדול שלהם). הבעיה למיטב הבנתי היא של ATI. נראה ש AMD מודה בכך http://support.ati.com/ics/support/defa ... onID=28596

חשבתי שזה בעיה של ASUS אבל בעצם גם הלוח של GIGABYTE הוא עם אותו כרטיס מסך.

בקיצור - מסתבר ש HDMI היא לא יציאה אוניברסלית כ"כ וישנן בעיות תאימות בלתי פתירות.

יש המלצה על כרטיס גרפי שיתאים ל HTPC?
 
בטח ASUS ATI Radeon HD3450 Silent 512MB PCIe עולה כ-150 שקלים.

בהצלחה.
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור