לא יודע באיזו lcd tv לבחור (מתוך 3 דגמים)

  • פותח הנושא פותח הנושא levy.mor
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

levy.mor

חבר אתר
הודעות
17
מעורבות
0
נקודות
0
בוקר טוב.
לא מעט זמן אני משקיע בכדי לבחור מסך 32 אינטצ'

אחרי המון זמן של צפיה .. נראה לי שנסגרתי על 3 מסכים
LG-32LB9R .1
2. samsung LA32R81B
3. PANASONIC TX32LX75

אבל אני לא יודע במה לבחור.. שלושתם אותו הדבר (כשרואים בחנות - בבית זה בטוח יהיה שונה ):מבולבל:
אני צופה בעיקר בyes וקצת סרטי dvd ובעתיד הקרוב גם תכני HD (אבל ממש בקטנה).

אודה לכם לכם אם תעזרו לי לבחור (או תיצעו לי דגמים אחרים טובים יותר לשימושים שלי שאוכל לבדוק ).. תודה.
 

אני קניתי השבוע את הסמסונג R81 (ב-4400) 32 אינץ'.

מהחיבור לממיר הוט (בכבל SCART TO S-VIDEO ) אני די מרוצה למרות שאין הבדל מ LCD אחרים שראיתי בחנות. בפלזמה רואים יותר נקי ויפה.
אבל... חיברתי את המחשב בכבל DVI-HDMI (יש לי כרטיס מסך 8600 GEFORCE) ופשוט הייתי המום. תמונה חדה חלקה ומדהימה. הכל רואים מדהים! אינטרנט,משחקים וגם סרטים של 720P.
בקיצור אני ממליץ על המסך למרות שהוא אצלי רק שבוע...
 
אחלה תודה.. אפשר לשאול מאיזו חנות ?
הציעו לי אותו ה 4650
 
שכחת את סוני
קצת יותר יקר אבל ללא ספק
מסך הLCD הטוב ביותר.
 

Sony

איזה דגם של Sony מומלץ? ומדוע?

אופיר
 
יש עוד כמה דגמים שכנראה פיספסת...
 
ראיתי את הסוני אבל אמרו לי שצריכים להגיע דגמים חדשים לארץ.. אז אני לא יודע מה לעשות..
כבר הייתי אמור לבצע את ההזמנה.. אני לא יודע אם להמתין או לא :(
 

אחלה תודה.. אפשר לשאול מאיזו חנות ?
הציעו לי אותו ה 4650

קניתי אותה ב"ארמגדון" ברמת גן. חבר'ה ממש נחמדים שם ומקצועיים!
אחרי התעקשות הצלחתי להוריד אותם למחיר נמוך ממה שרשמת...
בכל אופן , אני לא חושב ששווה להוסיף כסף ולקנות סוני יותר יקרה! הסמסונג עומדת באותה רמה של הסוני הנוכחיים (P3000)- לדעתי כמובן! וערכתי חודשיים של סקרים לפני שבחרתי בסמסונג!
 
דבר ראשון .. תתחדש!

שנית.. רמת האיכות שלהן אכן כמעט ושווה..אבל אני יותר נוטה לכיוון הסוני.. משום מה..
ועכשיו אני בדילמה אחרת.. מתי יושקו הדגמים החדשים בארץ
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור