לאחר חודשים של התלבטויות הוחלט ללכת על פלזמה אבל נשארה שאלה אחת פתוחה.

  • פותח הנושא פותח הנושא rotem_shu
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

rotem_shu

חבר אתר
הודעות
17
מעורבות
0
נקודות
0
לאחר שהיורו והאולימפיאדה מתקרבים בצעדי ענק החלטתי לרכוש פלזמה של סמסונג דגם ps51e550.
מכיוון שאני נוהג להשתמש במסך שלי גם כמסך מחשב ומשחק בו עם סוני 3 ומשחקי מחשב וצופה בסרטים דרך המחשב
השאלה שתכריע עם לרכוש את המסך או לא, זה האם הדגם הזה מתאים למחשב?
מעולם לא היה לי נסיון עם פלזמה אין לי מושג בנוע לצריבות, צבירות וכו
אודה לכם מאוד עם תעזרו לי לא לבזבז את כספי סתם
תודה.
 

אם אתה מתכוון להשתמש בו כמעבד תמלילים עם WORD אז פחות מומלץ. לצרכי משחקים או צפיה בסרטים אז זה בסדר.
 
ועניין הצריבות ?

ובכלל אפשר לבקש חוות דעת אישית שלך לגבי המסך?
 
התשובה שלי כוונה לענין הצריבות (בגלל רקע לבן קבוע בעבודה על מסמך).
סקרתי בשנה שעברה את אחד מהדגמים הקודמים, זה מופיע במדור "ביקורות טלוויזיות" באתר.
 

קראתי את הביקורת מה שהציק לך יותר זה עניין ההשתקפות ומהבחינה הזאת אין לי בעיה.

מרחק הצפיה שלי הוא בין 3-4 ( עם אני אהיה מול המחשב אז זה 2 וחצי אפילו) יחובר אליו ממיר hot hd ומחשב
והתקציב הוא עד 6000.

אבקש ממך תשובה לגבי המסך הזה לאור מה שרשמתי, האם המסך זה יתן לי תמורה טובה ביחס לכסף?
 
זו אכן היתה המסקנה שלי בסקירה האחרונה.
 
אז ללכת על זה או לא? אין לך מושג כמה שהדעה שלך תכריע את הכף
 

אתה צריך להחליט מה מתאים לך בעין
אף אחד לא יכול להחליט עבורך
קח איתך מחשב עם סרטים או סוני 3 וצפה בחנות שיש מסך זה
 
עשיתי את זה וזה נראה מדהים!
השאלה שלי : מכיוון שאין לי נסיון בכלל בתחום הפלזמה ויש כל מיני אגדות, נכונות או לא אינני יודע.
האם היא מתאימה לשימוש במחשב? או שמתישהו בעתיד שימוש אפילו סביר יגרום לה לתקלות כאלו ואחרות(צריבות)
 
צריבה עלולה להגרם אם תשאיר תמונה סטטית על המסך למשך כמה שעות, במהלך שימוש שוטף שבו אתה עובר בין מסכים, מריץ סרט וכו' לא אמור להגרם נזק.
 

מה עם ביקורת על המסכים של lg החדשים
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור