כמה שאלות לגבי סוג וגודל מסך !

  • פותח הנושא פותח הנושא lte
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

lte

אוהב את התחום
הודעות
51
מעורבות
0
נקודות
0
שלום רציתי לדעת האם מסך בגודל 42 אינץ' זה לא גדול מידי למרחק צפייה של 3 מטר ??

ובנוסף האם בצפייה בתכניי HD שיעברו דרך הסטרימר WD HD או דרך מחשב יציאת VGA

יהיה עדיף מסך פלאזמה:TH-42PV8 Panasonic

או LCD:

LA37A450 Samsung
או
SHARP LC-37D44E

בתודה מראש !!!
 

לטעמי, 42" מתאים למרחק הזה.
שלושת המסכים יראו תמונה טובה בשידור HD, יש בפורום מספר חברים שממליצים על הפנסוניק, חפש שרשורים בנושא.
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור