כמה שאלות לגבי הסקראלט 37LG60 - בעיות שנתקלנו

  • פותח הנושא פותח הנושא eran_neb
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

eran_neb

חבר אתר
הודעות
13
מעורבות
0
נקודות
0
שבת שלום

חברנו את הסקראלט מדגם 37LG60 לפני כמה ימים.
הורדתי כאן מהאתר מדריך מקסים אבל רוב הפונקציות שרשומות שם הן משום מה
בצבע אפור בתפריטים ולא ניתן לבחור בהן למשל: המעבד XD.
בעיה אחרת שביינתים לא הצלחנו לפתור:
יש לנו מצלמת וידאו חדשה יחסית של פנסוניק SDR-H60.
חברנו אותה דרך חיבור ה USB. את תמונות הסטילס ניתן לראות בלי בעיה
אבל את סרטי הוידאו הוא מזהה כרשימה אבל לא ניתן לצפות באף אחד מהם, מדוע?

כמו כן, נראה לי גם שכל נושא המסך רחב לא עוד משהו. נראה שתוכניות בפורמט 4:3 נמתחות בצורה מעוותת לרוחב, האם יכול להיות?

תודה מראש
 

1. מעבד XD פעיל רק במצב USER, לא בשאר המצבים הקבועים מראש.
2. ה- USB תומך רק בקבצי DIVX, מה פורמט הוידאו של המצלמה?
3. בחרתם במצב ZOOM2 ?
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור