כמה פעמים יוצא לכם לצפות בתכנים בתלת מימד?

  • פותח הנושא פותח הנושא msrotter
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

msrotter

חבר אתר
הודעות
13
מעורבות
0
נקודות
0
שלום לכולם,
רציתי לשמוע מכם, אלו שכבר רכשו טלוויזיות עם יכולות תלת מימד משנת 2010/2011 עד כמה באמת יוצא לכם לצפות בתכנים בתלת מימד והאם אתם חושבים שזה היה שווה את המחיר לעומת התועלת.
 

יש כמות זעומה של כותרי בלוריי כרגע, ערוץ ספורט 5HD 3D שמשדר כמה משחקים בלופ + ארבעה סרטים ב- VOD YES.
כך שלעת עתה, התשובה לשאלה שלך די ברורה.
 
לא נעים לי לומר , אבל לא רכשתי 3D מפני שאני לא מסוגל לראות יותר מדקה את הפורמט הזה , העיניים שלי מחפשות מקום לברוח אליו ומתחיל לי כאב ראש .
 
אני לא אוהב לצפות בתלת מימיד אני חושב שזה עוד בחיתולים וזה עוד לא מציע את עצמו בארץ ובחול לי אישית זה עושה כאבי ראש ובחילות מטורפות אני חחושב שאפשר לקנות מסך תלת מימיד לצפייה רק ב2D ככה אני עשיתי לא מפעיל תלת מימיד בכלל
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור