כיצד אני משנה את ה-GHZ במסך? כל המשחקים לא עזרו?!

  • פותח הנושא פותח הנושא shaihar
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

shaihar

חבר אתר
הודעות
5
מעורבות
0
נקודות
0
התמונה לא ברורה מספיק לדעתי.

כמו כן, אני משתמש בממיר של יס מקס ויש לו, בין היתר, חיבור S-VIDEO, ובחנות אמרו לי שעדיף לי חיבור S-VIDEO ל-S-VIDEO במקום סקארט ל-S-VIDEO וכך מתבטלת לה בעצם פעולת ה'המרה' למעשה, ומשום כך אני אקבל את התמונה הטובה ביותר. האם הדבר נכון?
 

שלום לך!

בשביל לשנות את ההרצים של המסך (במידה והוא תומך בהם) אתה לוחץ על הלחצן הימני של העכבר באמצע שולחן העבודה ---> מאפיינים ---> הגדרות ---> מתקדם ---> צג - שם למטה יש לך הגדרות הרצים, אבל תוודא בדיוק בכמה המסך שלך תומך...
 
אתה מדבר על מסך טלוויזיה?
לא אמור להיות הבדל בין חיבור S-VIDEO - SVIDEO לסקארט S-VIDEO, מי שאמר לך שאין המרה טעה.
 
ozen,

תודה על התשובה, אך אכן אני מדבר על הכיוון של הפלזמה עצמה ולא לעניין חיבור המסך למחשב. ניסיון לברר כיצד משנים את ה"הרצים" במסך (שבאופן תמוה, מוזר ומתמשך משהו העסיק אותי כל היום!! לא פחות!!) העלה כי מדובר בהגדרות מתקדמות ביותר שרצוי ומומלץ לבצע בעזרת טכנאי, מה שאומר שעד קבלת ה-428XD שתבוא עלינו לטובה עלי ל'סבול' מתמונה לא איכותית:(

ליאור,
אני מדבר על חיבור המסך והממיר עם כבל S VIDEO משני צידיו בגלל שישנו את החיבור הזה גם במסך וגם בטלויזיה.

ולכן השאלות שלי הן:

1. האם זהו החיבור הטוב והאיכותי ביותר? אם כן במה הוא יותר טוב מחיבור סקארט ו-S-VIDEO?

2. בהתאם לתשובה שלך, מדוע פעולה ההמרה לא מתבטלת? הרי החיבור זהה בשני קצותיו ואין צורך ב"תרגום"?
 

אתה מתבלבל עם מסך מחשב, כאן אין אפשרות לשנות הרצים כאוות נפשך.
האות מגיע דיגיטלית אל הממיר, משם הוא ממיר אותו לאנלוגי ושולח אל יציאת ה- S-VIDEO הנפרדת או אל אות ה- S-VIDEO בסקארט, אין כל הבדל בינהן.
לאחר שהאות הגיע אל המסך, הוא שוב מומר לדיגיטלי.

לגבי חיבורים, קרא את המדריך החיבורים באתר
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור