יש כל כך הרבה כבלים מאחורי מסך הLCD האם

  • פותח הנושא פותח הנושא אייל007
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

אייל007

אוהב את התחום
הודעות
257
מעורבות
3
נקודות
18
זה לא מפריע שהם נוגעים אחד בשני?
ודבר נוסף חיברתי כבל סקארט לממיר וS-VIDEO עם 2 כבלי שמע לכניסה בLCD
שאני מוציא את אחד מכבלי השמע עדיין שומעים אך אם אני מוציא את שניהם לא שומעים ביכלל
האם יכול להיות שכל אחד מכבלי השמע מוציא סטיראו?
ושאלה נוספת למי שיודע על סמך ניסיון
האם חיבור ממיר אות מסקארט ל RGB ישנה את התמונה?או שכימעט ולא יהיה הבדל?
היום כמו שציינתי הLCD מחובר עם סקארט וS-VIDEO כבל איכותי מוזהב
הממיר ראיתי בחנות עולה בערך 650 ש"ח.האם שווה את ההוצאה?
 

שדרוג ל-RGB מ- S-VIDEO יתן שיפור מסויים, אבל לא שמיים וארץ, קשה לומר אם ההשקעה הזו תשתלם עבורך.
בכל מקרה, זה לא יעשה מהפיכה בתמונה, מה לעשות, איכות השידור בארץ איננה מזהירה על מסכים דקים...

לגבי הכבלים, אין בעיה שגוף הכבל נוגע בכבלים אחרים, הם אמורים להיות מסוככים, רק שראש הכבל (מחבר) לא יגע באחרים.

לגבי האודיו, תוודא שמדובר ביציאה הנכונה בממיר והכניסה הנכונה בטלוויזיה.
 
הבדל בין FULL HD ל- HD READY (נערך)

לענות לי
האם תוכל להסביר מה ההבדל בין FULL HD לבין HD REDY ?
ולגבי החיבורים כמו שכתבתי לך החיבורים כדלקמן:מהממיר יציאה סקארט לLCD כניסה S וידאו
ו2 RCA עבור האודיו מדוע כאשר אני מוציא כבל שמע אחד הסאונד ממשיך לעבוד אך כאשר אני מוציא את שני כבלי השמע אין סאונד.האם הS וידאו מעביר שמע בסטיראו?חיברתי הכל נכון
 
אני מבקש לא לפנות אלי בפניות אישיות דרך הפורום, יש כאן קהילה שלמה של אנשים שיכולה לעזור לך, תודה.
ונא לא לפתוח שרשור חדש באותו נושא שפתחת מקודם, השרשורים אוחדו.
 

FULL HD מצביע על רזולוציה של 1920X108 לעומת HD READY ברזולוציית 1366X768.
S-VIDEO לא מעביר אודיו, לצורך זה יש את שני כבלי ה-RCA (אדום לבן)
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור