יהודית רביץ הופעה חיה בקיסריה


danistar

חבר משקיען
הודעות
697
מעורבות
0
נקודות
16
רכשתי את ה DVD ביום חמישי ומה לומר , שעתיים של הנאה צרופה , זמרת גדולה , הופעה מעולה ואני ממליץ לכל מי שאוהב את רוק ישראלי בכלל ואת יהודית בפרט .

אין הרבה אומנים שיודעים להרים את קיסריה באוויר ויהודית רביץ נמנית על יחידי הסגולה הללו , אני רק יכול להצטער שלא הייתי שם בזמן המופע עצמו אבל מאידך להתנחם בעובדה שיש בידי את ה DVD המשובח והמושקע הזה.

האמת שהרפרטואר של יהודית הוא הרבה יותר מרוק ורואים ומרגישים את זה במופע המשקע שאורכו שעתיים ורבע ומכיל שירים מרוב האלבומים והתקופות שלה כשהשיא הוא כמובן "באה מאהבה" שמזכיר לי באופן אישי את אהבת הבושר הראשונה שלי אבל למרות הכל הוא אחד השירים הכי אהובים עלי ( אמרתי כבר שאני איש של פרדוקסים ?? ) . כמו כן צריך לציין שבמהלך המופע היא מארחת את יוני רכטר ודני ליטאני .

אז מה יש לנו מבחינה טכנית ?? דיסק DVD אחד , איכות תמונה מעולה לדעתי , סאונד ב DD וב DTS , עטיפה מושקעת ושבאה בתוך שרוול וכמובן חוברת מהודרת עם מילות השירים , בקיצור גם מבחינה טכנית תענוג צרוף. בתוספות מצורפת תוכנית מערוץ 24 על "באה מאהבה" .


ואם לחפש איזשהא חיסרון בהוצאה הזו אולי העובדה שבארץ עדיין לא הפנימו את המעבר למסך רחב (16:9) וההופעה מוגשת במסך רגיל (4:3 ) מה שפוגם קצת בהנאה - אבל לא הרבה (-: .

תמונה : 9
סאונד : 9
תוספות : 7
השקעה : 9.5

בסה"כ : 9 בסולם דני ( אם היה מסך רחב היה מקבל אצלי 10 ) . לרוץ ולקנות .

עלות :80 שח .
 

liorkoren

מנהל
צוות האתר
הודעות
19,855
מעורבות
666
נקודות
113
אחלה, נשמע טוב (תרתי משמע)
אכן מבאס הקטע הזה של 4:3, מעניין איך זה יראה על מסך פלזמה או LCD בגודל 50"... (קלאסי להופעות כאלו :))
 

למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור