יבוא אישי של פלזמה דרך תושב חוזר

  • פותח הנושא פותח הנושא inadmin
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

inadmin

חבר אתר
הודעות
5
מעורבות
0
נקודות
0
שלום רב,

אני שוקל לייבא את הטלוויזיה הזו:

http://www.amazon.com/Panasonic-VIERA-TC-P60GT50-60-Inch-Plasma/dp/B00752VL8G/ref=pd_rhf_se_p_t_1

אילו בעיות/אי תאימויות צפויות?
 

זה לא בדיוק יבוא אישי אלא הברחה :)

טלויזיה טובה.
בעיות? האם השנאי 100-240V? יש סיכוי שכן, דווקא
מקבלת PAL?
 
זה לא בדיוק יבוא אישי אלא הברחה :)
שום הברחה , חוקי לחלוטין לייבא באופן פרטי
מספיק עם השטויות .
אילו בעיות/אי תאימויות צפויות?
שקע חשמל ,צריך ממיר חשמל 110 ל- 220 , 250 ש"ח

כדי שזה יתחבר ל- 50HZ ב-YES צריך ממיר 60-50HZ
שזה עוד 200$
או שתראה עידן + דרך המחשב ואז אין בעיה

ועוד 6 חודשים סלקום ואורנג ימכרו חבילות טלוויזיה דרך הרשת
ואז לא תהיה לך בעיה
אפשרות נוספת לראות טלוויזיה דרך האינטרנט מחו"ל

http://www.flashsportstreams.tv/go/view.php?pg=player
התשלום תראה באתר
יש עוד אתרים מחו"ל מסוג זה

אם אתה קונה מארה"ב יש עוד הצעות זולות
http://www.google.com/products/cata...ei=A2YXUIDRAqLC0QXW-4CgDg&ved=0CIIBEPMCMAk4Mg
 
נערך לאחרונה ב:
תודה לעונים. תוכלו לפרט לגבי הממיר? נחוץ גם עם ממיר HDMI?
האם אמורה להיות בעיה עם סטרימר?
 

תודה רבה, שאלתי היתה למה אני צריך ממיר. אם אני משתמש בממיר HD של HOT - עדיין צריך אותו?
 
תודה רבה, שאלתי היתה למה אני צריך ממיר. אם אני משתמש בממיר HD של HOT - עדיין צריך אותו?

תגיד אתה רציני ? (lol)
אתה רוצה לקנות בחו"ל מסך ולא יודע שהמסך בארה"ב מגיע שמתאים ל- 60 HZ
ובישראל שיטת השידור 50HZ
לכן צריך ממיר

יש מסך של LG 60" שמגיע בארה"ב עם מתח חשמל לישראל
וכן תומך ב- 50HZ
http://www.aimtofind.com/lg-60pm9700.html?gdftrk=gdfV21157_a_7c375_a_7c7179_a_7c60PM9700
http://www.amazon.com/LG-60PM9700-60-Inch-Active-Plasma/dp/B0073XEFDU
 

זה נראה על פניו ממיר מתאים , איכותו לא ידועה לי , מחיר טוב מאוד
אין פגיעה באיכות השידור
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור