טלויזיה "רגילה" עם חצי מהעובי הרגיל?

  • פותח הנושא פותח הנושא shaytech
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

shaytech

חבר אתר
הודעות
8
מעורבות
0
נקודות
0
במסגרת שיטוטי בחנויות לחיפוש מסך, נתקלתי בטלויזיה (של סמסונג במקרה שאני ראיתי) שבמבט ראשון נראת כמו LCD אבל מסתבר כי מדובר על טלויזיה רגילה אבל עם עובי של כ-15 ס"מ. המוכר אמר כי מדובר על טכנולוגיה חדשה?
מישהו מכיר במה מדובר?
האם כדאי לרכוש אותה? האם היא בדיוק כמו טלויזיה רגילה או שיש לה יתרונות/חסרונות נוספים?
האם יש עוד יצרנים שמוכרים בטכנולוגיה הזו?

תודה מראש על התייחסותכם.

שי
 

יש לך פרטי דגם?
 
לא, לצערי לא לקחתי.

מדובר על TV מתוצרת סמסונג וראיתי אותה ברשת אלמ.
מקדימה היא נראית כמו LCD לכל דבר ורק המחיר הזול יחסית נראה מוזר
 
כן.
זה המצאה של פיליפס לפני כמה שנים , הם קיצרו בחצי את גודל מנורת המסך.
 

וזה שווה?

יש טעם להתעסק עם מוצר כזה או שזה או טלויזיה רגילה או LCD?
 
תלוי בצרכים, לצפיה בשידורי טלויזיה רגילים כמו Yes , HOT ו DVD אין על טלויזיית CRT

קח בחשבון שהטלויזיה הזו לא תתמוך בשידורי HD
 
אני יודע למה אתה מתכוון קוראים לזה "slim fit" ואכן הם דקות יותר משאר הטלוויזיות הרגילות

הם באות ב21" וב-29"
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור